Situaciją pakomentavo bendrovės atstovas Alius Karablikovas.

Kiek supratau iš laiško, skaitytoja įsigijo bilietus į renginį, kuris buvo perkeltas dėl draudimų, susijusių su COVID-19 situacija Lietuvoje. Bandau detaliai atsakyti.

Balandžio 30 d. priimtas įstatymas dėl COVID-19 paskelbto karantino sukeltų pasekmių poveikio nustato tokią kompensavimo tvarką:

  • Dėl karantino metu nustatyto draudimo neįvykus renginiui, organizatorius turi teisę nustatyti vėlesnę renginio datą.
  • Renginys turi įvykti ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo karantino metu nustatyto draudimo panaikinimo.
  • Bilieto pirkėjui nesutinkant su vėlesne renginio data, organizatorius suteikia pirkėjui kuponą, kuriuo galima apmokėti bilietus į būsimus to paties organizatoriaus renginius.
  • Nepasinaudojus kuponu per 12 mėnesių, vartotojas turi teisę per 14 dienų nuo kupono galiojimo pabaigos susigrąžinti kupono vertę pinigais.

Detali kompensavimo schema patalpinta VVTAT puslapyje, čia galima rasti ir įstatymo tekstą.

Bilietai.lt yra ne renginio organizatorius, o atsiskleidęs tarpininkas, kuris suteikia renginio organizatoriui bilietų platinimo paslaugą internetu ir prekybos taškuose.

Visa atsakomybė už renginio kokybę, pinigų grąžinimą ir visus kitus su renginiu susijusius klausimus yra organizatoriaus.

Informacija apie organizatorių galima rasti ant kiekvieno bilieto ir renginio puslapyje www.bilietai.lt svetainėje.

Bilietai.lt, pastoviai kontaktuodama su organizatoriais, padeda visiems bilietų pirkėjams spręsti bet kokius nepatogumus ir iš karto reaguoja į visus gautus klausimus bei aptaria visus sprendimo būdus su organizatoriais ar VVTAT, jei to reikalauja situacija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)