Pasak jos, nufilmavusi tokį akiplėšišką vairuotojo elgesį, neiškentusi davė pastabą, kad taip elgtis „labai drąsu“, į ką vyras teatsakė „gyvenimas priverčia“.

Šiuo įvykiu klientė pasidalino ir feisbuke, norėdama įspėti kitus dėl nekokybiškų kompanijos paslaugų.

„Ollex“ autobusų nuomos ir pervežėjų kompanija taip „saugiai“ veža keleivius! Deja, lengvo šoko ištikta, nenufilmavau, kaip įžeidinėja, keikia keleivius lagaminus sumėto... Tikrai nerekmoneduoju, nes ne vienas ir ne du tokie visos kompanijos (tarp jų, atrašinėtojos elektroniniu paštu, Klaipėdos veiklavietės vadovės), ne tik vairuotojų, nežmogiškumas... P. S. Ačiū Dievui, keli buvo labai atsakingi iš daugumos“, – viešai piktinosi ne vieną kartą įmonės paslaugomis besinaudojusi ir ne pirmą kartą nusivylusi moteris.

Ji sutiko pasidalinti vaizdo įrašu ir su DELFI redakcija, iš kurio matyti, kad vairuotojas tikrai pažeidžia draudimą naudotis telefonu prie vairo, kai transporto priemonės variklis nėra išjungtas.

DELFI paprašė pakomentuoti šią nemalonią situaciją „Ollex“ atstovus. Personalo ir kokybės vadovė Agnė Baršauskaitė padėkojo už informaciją, kadangi situacija jiems nebuvo žinoma.

„Norime pažymėti, kad „Ollex“ tikrai netoleruoja tokio elgesio. Įmonėje turime įdiegę klientų patirties valdymo sistemą, kurioje klientų aptarnavimo standartas ir nuoseklus grįžtamasis ryšys iš klientų yra pagrindinės dedamosios. Esame dėkingi ir visuomet skatiname savo keleivius dalintis savo įžvalgomis ir pastebėjimais, kuriuos mes detaliai nagrinėjame ir įgyvendiname pokyčius.

Papildomai norisi pažymėti, kad saugus vairavimas yra didžiausias įmonės prioritetas, kelių eismo taisyklių laikymasis yra privalomas visiems įmonėms darbuotojams. Panašioms situacijoms ir jų prevencijai valdyti turime vidinius įmonės procesus ir tvarkas, todėl patikiname, kad gauta informacija bus panaudota tikslingai. Dėkojame keleivei už pilietiškumą ir ateityje skatiname suteikti grįžtamąjį ryšį tiesiogiai mums, tuomet galėsime operatyviai sureaguoti“, – teigiama raštu atsiųstame atsakyme.