Kaip DELFI rašė vyras, jam labai džiugu, kad Vilnius įsigijo technikos, tačiau, pasak jo, su šia technika esame labiau panašūs į Šiaurės Sibiro gyventojus nei į Vakarų Europos sostinę.

„Technika akivaizdžiai per plati ir per didelė mūsų šaligatviams, o ją vairuojantys žmonės turi tikslą pervažiuoti – tiesiog pervažiuoti tas vietas, kuriose turėtų būtų nuvalytas sniegas. Labai norėčiau pamatyti, kaip toks vairuotojas, išlipęs iš savo traktoriaus, su neįgaliojo vežimėliu ar vežimėliu su kūdikiu bando įveikti savo paties sustumtus sniego luitus“, – piktinosi vilnietis.

Taip pat jis kitose nuotraukose užfiksavo dar keistesnį vaizdą.

„Kiek žinau, tiltai ir viadukai virš magistralinių kelių yra pirmuoju numeriu pagal svarbą objektai valant sniegą, kad nepustytų ir nekristų sniegas ant svarbių kelių, tačiau nuotraukose matyti, kaip pėsčiųjų tiltas virš Tūkstantmečio gatvės valytas dar pernai pavasarį...“, – apgailestaudamas dėl tokio aplaidumo rašė jis.

Vilniaus miesto savivaldybės komentaras: „Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje už mechanizuotą gatvių valymą atsakinga UAB „Grinda“, už šaligatvių, aikščių, kitų viešųjų erdvių valymą – UAB „Stebulė“, „Mano aplinka“ ir „VSA Vilnius“.

Mechanizuotam gatvių valymui naudojama skirtinga dydžio technika – nuo lengvųjų miesto sunkvežimių, skirtų siauroms Senamiesčio gatvėms valyti, iki galingų triašių sunkvežimių su papildomais sniego verstuvais, kurie naudojami greitojo eismo gatvių (aplinkkelių, Gelžinio vilko g. ar Laisvės pr.) priežiūrai.

Šaligatvių valymui Vilniuje vis dažniau naudojamos mažosios mechanizacijos priemonės – mažieji traktoriai ar savaeigiai sniego valymo agregatai. Jie labai paspartina miestą prižiūrinčių įmonių darbą ir padeda užtikrinti vilniečių ir sostinės saugumą žiemos sezono laikotarpiu“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)