Dažnas iš mūsų sveikinimams, dovanų atsiuntimams pasirinko ne nesibaigiančias klientų eiles pašto skyriuose, o greitį ir patogumą pasirenkant paštomatus.

Taip padarėme ir mes. Ir buvome apdovanoti „gausiomis“ Lietuvos pašto staigmenomis. Manau ne tik mes, o dauguma norinčių sutaupyti brangų savo laiką. Na, bet apie viską nuo pradžių.

Gruodžio 20 d. nupirkome Kalėdų dovanėles mūsų mažiesiems. Tą pačią dieną, pietų metu, jos buvo išsiųstos mums iš vieno „LP Express“ terminalo. Gruodžio 22 d. 16:43 val. gavome pranešimą, kad siunta yra pristatyta į mūsų pasirinktą paštomatą. Pranešime dar buvo maloni informacija apie šventines dovanas šešiems pirmiems atsiėmusiems siuntą. Greitai išskubėjome atsiimti, o gal laimėsime? Juk Kalėdos – stebuklų metas! Atvykę prie paštomato radome nelabai malonią staigmeną – sugedusį paštomatą, su kuriuo ryšio užmegzti neįmanoma, atsiimti siuntos, kas be ko, taip pat.

Prie paštomato sutikome ir dar kelis supykusius klientus. Pabandėme paskambinti į „LP Express“ aptarnavimo skyrių, bet 16:56 val. jie jau nedirbo... Vykome prie paštomato ir 23, 24 dieną, tačiau paštomatas gyvybės ženklų nerodė... Teko važiuoti į prekybos centrus ir vėl ieškoti dovanų mažiesiems. Antrąją Kalėdų dieną paštomatas vis dar nedirbo. Pirmąją darbo dieną, 27-ąją, po Kalėdų gavome pranešimą, kad siunta yra išimta, kadangi mes jos nepasiėmėme. O kaži, kaip tai reikėjo padaryti? Tokios informacijos, deja, ir oficialiame puslapyje neradome. Kai paskambinome klientų aptarnavimo centrui kitos dienos rytą (jau dirbo), gavome nemalonią žinią – reikėjo patiems paskambinti ir paprašyti, kad siunta nebūtų išimta. Visgi susitarėme, kad NEMOKAMAI jie mūsų siuntinėlį pristatys į tą patį terminalą. Ir pristatė!

Sausio antrąją jau galėjome nudžiuginti savo mažuosius ir pratęsti Kalėdų stebuklus. Žinutėje vėl buvo informacija apie dovanas šešiems pirmiesiems atsiėmusiems siuntą. Ir vėl išskubėjome... Ir veltui. Kai atidarėme siuntinį, viena iš dovanų buvo sudaužyta. Nusiuntus nuotraukas elektroniniu paštu klientų aptarnavimo skyriui, darbuotoja Alina (be pavardės) pranešė, kad nieko padaryti negali, mat siunta buvo blogai supakuota, tačiau paklausus, kaip reikėtų pakuoti, jei tiek išorė, tiek vidus buvo apklijuotas burbuline, apsaugine juosta, atsakymo nesulaukėme...

Reziume – patys buvome kalti, kad paštomatas sugedo, kad ne laiku atsiėmėme, kad blogai supakavome. Matyt, Grinčas pavogė ir „LP Express“ darbuotojų Kalėdas.

Tiesa, paklausus, kaip gi su tuo žaidimu, atsiuntė nuorodą, kurioje aiškiai parašyta, kad žaidimas baigiasi gruodžio 31-ąją. O vat kodėl pranešimą atsiuntė sausio antrą, jei žaidimas jau pasibaigęs ir dovanos išdalintos – klausimas. Matyt, eilinis žmonių kvailinimas.

Pamoka mums – kalėdines dovanas reikėtų pirkti, kai tik prekybcentriai pasipuošia šventinėmis girliandomis, nelaukti paskutinių savaičių, nesinaudoti Lietuvos pašto paslaugomis, o rinktis kitus būdus. Nesitikėti pagalbos, paprasčiausio atsiprašymo, operatyvaus sprendimo būdo, nes sulauksi tik kaltinimų ir atsakymų – „niekuo negalime padėti“. O svarbiausia – apsišarvuoti kantrybe ir pajausti šventinę dvasią, juk ne dovanose esmė ir tikroji laimė.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Atsidūrėte panašioje situacijoje? Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

Komentuoja Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė

Nuoširdžiai atsiprašome dėl paštomato gedimo. Apgailestaujame, bet ir technika kartais „paveda“. Tikrai atsakingai vertiname tokius atvejus ir šiuo metu ieškome būdų, kad tokių techninių nesklandumų būtų kuo mažiau ir kad vartotojai apie juos būtų informuojami operatyviau.

Dėl pačios dovanos, dar kartą atkreipiame savo klientų dėmesį, kad reikia itin atsakingai ir teisingai supakuoti savo siuntinius. Kadangi siunta dažnai yra transportuojama keliomis transporto priemonėmis ir jai tenka pabuvoti keliuose logistikos centruose, siuntą patariama pakuoti tam skirtoje tvirtoje pakuotėje. Laikraštinis, plonas popierius, įvairūs plastikiniai maišeliai ir kita transportavimui netinkama tara siuntinio apsaugoti negali. Labai svarbu pasirinkti tvirtą siuntos pakuotę, kad ji atlaikytų ne tik siuntoje esančių daiktų svorį, bet ir galimą išorinį slėgį.

Dužius daiktus derėtų apsaugoti papildomai, parenkant tinkamo dydžio pakuotę, tuščios kartotinės dėžės ertmės turi būti pripildytos pakavimo medžiagos, kad daiktas viduje neturėtų erdvės „blaškytis“. Siunta turi būti užklijuota tvirta lipniąja juosta, apjuosta per visą siuntos apimtį (mažiausiai trijose vietose) taip, kad transportuojama siunta neplyštų ar neatsidarytų, nepažeistų kitų siuntų.