„Vaizdas užfiksutoas praeitą savaitgalį, Vilniuje, Žirmūnų g. 145 esančioje IKI parduotuvėje. Alkoholio kontrolės įstatyme numatyta, kad kainos turi būti vieno dydžio, šrifto, bet IKI įvyko žmogiška klaida ir kai kurios kainos padidintos ir išskirtos“, – pastebėjo DELFI skaitytojas.

DELFI kreipėsi į IKI, kad pakomentuotų, ar tokie rinkodariniai sprendimai neprieštarauja Alkoholio kontrolės įstatymui.

„Visuomet laikomės mūsų šalyje galiojančių įstatymų, tarp kurių yra ir Alkoholio kontrolės įstatymas. Vadovaujantis šiuo įstatymu, mūsų šalyje yra draudžiama alkoholinių gėrimų reklama ir alkoholinių gėrimų nuolaidų skelbimas.

Minėtas įstatymas taip pat pateikia visą sąrašą informacijos, kuri gali būti skelbiama prekybos alkoholiniais gėrimais vietoje ir nėra laikoma reklama, tačiau nenustato nei kokiu dydžiu, spalva ar šriftu turi būti pateikiama informacija apie tam tikro alkoholinio gėrimo kainą ar kita leidžiama informacija. Jūsų minėtu atveju, prekės kainolapyje yra pateikiama tik tokia informaciją apie prekę, kurią pateikti įstatymas leidžia ir tokia informacija nelaikoma reklama.

Atsakingai žiūrime į alkoholio vartojimo problemą Lietuvoje, kurią turime spręsti, tačiau būtina imtis kompleksinių priemonių ir visapusiškai įvertinti jų poveikį. Šiai dienai galime pasidžiaugti, kad pirkėjai tampa sąmoningesni ir formuojasi nauji, atsakingesnio alkoholinių gėrimų vartojimo įpročiai. Propaguodami sveikesnį gyvenimo būdą, vis didesnė dalis pirkėjų renkasi nealkoholinius gėrimus. Tai įrodo ne tik išaugęs šių gėrimų asortimentas, bet ir pardavimų duomenys“, – komentavo IKI komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)