Skaitytojo Kosto istorija:

„Atrodo Lietuva tikrai eina pirmyn. Keliai tvarkomi, nauji prekybos centrai dygsta. „Lietuvos geležinkeliai“ irgi rieda pirmyn – žmonės gali keliauti naujutėliais traukiniais, kurie rodos, turėtų būti patogūs.

Aš traukiniu dažnai nekeliauju, tad nusipirkęs bilietą internetu ruošiausi savo pirmai kelionei šiuo moderniu traukiniu.

Šiais metais orai Lietuvą apdovanojo tropine vasara. Susidėjau savo nedidelę rankinę – visgi važiuoju tik kelioms dienoms.

Nuo čia ir prasideda mano tikroji istorija. Mama man pataria įsidėti kelnes, megztinį. O aš nesuprantu, kodėl, kai lauke taip šilta, man reikia šiltų drabužių? Dar pataria įsidėti ir kokį treningą. Ji gražiai paaiškina, kad traukinyje labai šalta. Man tai pasirodo neįtikėtina, kad tokiu oru naujame traukinyje gali būti šalta.

Atsikėlęs ryte apsivelku šortus, maikutę, juk lauke apie 30 laipsnių šilumos. Pasiimu iš vakaro susikrautą rankinę, o šalia randu padėtą striukytę. Pasirodo, mama padėjo ir paaiškino, kad brolis važiuodamas nauju „Lietuvos geležinkelių“ traukiniu visada sušąla. Aš, aišku, pagalvoju, kad mano mama pernelyg rūpestinga ir šiek tiek perdeda. Palieku striukytę namie ir išeinu.

Atvažiavęs į stotį negaliu nepastebėti žmonių ilgomis kelnėmis. Atrodo, kad vasara jau baigėsi, nes keleiviai rankose laiko įvairius drabužius ilgomis rankovėmis. Tik aš su šortais ir marškinėliais.

Atvažiavus traukiniui, įlipu, susirandu savo vietą ir sėdu pasiruošęs tolimai kelionei į sostinę. Atrodo, lyg ir nėra taip blogai. Važiuoju, naršau po internetą. Tačiau netrukus virš galvos pradedu jausti šalto oro srovę. Aplinkiniai keleiviai maunasi savo atsineštus ilgomis rankovėmus rūbus, o kas jų neturi, susineria rankas ant krūtinės. Pasiimu kelnes, megztinį ir einu persirengti į puikiai tam tinkantį erdvų tualetą.

Staiga pamatau pro šalį einančią darbuotoją, kuri siūlo pirkti sumuštinių ir gerimų. Mandagiai paprašau, kad sumažintų oro kondicionierių. Paaiškinu, kad vagone ganėtinai vėsu. Darbuotoja pasirodo nustebinta ir nueidama atšauna, kad traukinyje šilta ir net tvanku. Atrodo, nemato akivaizdaus. Pastebiu, kad darbuotojai su marškiniais ir liemenėmis. Galbūt jų drabužiai nesiskiria skirtingu metu laiku. Tačiau reikia nepamiršti, kad Lietuva yra sezoniška šalis ir žmonės rengiasi pagal orus. Taip pat ir traukinio temperatūra turėtų būti pritaikyta ne „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojams, o klientams.

Koks nuostabus žmogaus išradimas yra kondicionierius. Žinoma, jeigu darbuotojai yra išmokyti jais naudotis skirtingais metų laikais.

Atsimenu, anksčiau turėdavom karštas vasaros keliones traukiniu. O dabar ilgai neužmiršiu, kokie šalti „Lietuvos geležinkeliai“ pasidarė keliaujantiems žmonėms. Šią vasarą ir jūs keliaujate Lietuvos geležinkeliu? Mano patarimas – nepamirškite šiltai apsirengti!

Kita stotelė – Vilnius. Jau laikas man vėl eiti persirengti“.

Skaitytojo Kosto aprašytą situaciją komentuoja „Lietuvos geležinkelių“ atstovė spaudai Novilė Aleksejevaitė:

– Siekiant keleiviams užtikrinti komfortiškas ir malonias keliones net ir karščiausiomis vasaros dienomis „Lietuvos geležinkelių“ traukiniuose veikia kondicionieriai. Temperatūrą traukiniuose reguliuoti galima, paprastai tai daroma atsižvelgiant į keleivių pageidavimus.

Natūralu, kad tokiais atvejais veikia daugumos principas – jei temperatūra traukinyje yra tinkama daugumai keleivių, ji nėra keičiama. Keleiviams, kuriems tokia temperatūra netinka, konduktoriai pasiūlo persėsti į kitą laisvą vietą arba duoda užklotą.

Visais atvejais siekiame suteikti maksimalų komfortą visiems traukiniu vykstantiems keleiviams.

Nuoširdžiai atsiprašome keleivio, kuris kelionės metu patyrė nepatogumų ir dėkojame už suteiktas patabas. Nuosekliai geriname keleivių aptarnavimo kokybę, tad sieksime, kad ateityje tokios situacijos nepasikartotų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (91)