Kaip DELFI pasakojo į redakciją paskambinęs vaikinas, jis specialiai rinkosi „Tez tour“ siūlytą prabangesnį viešbutį ir norėjo, kad jis atitiktų VIP klasės kokybę.

„Nusipirkome kelionę per „Tez tour“, viešbutis turėjo būti išskirtinis. Jų tinklalapyje pasirinkome „Amara priemier place“, kuris buvo įvardintas kaip eksliuzyvas. Didžiausias pliusas buvo, kad viešbutis ant jūros kranto, o dėl dydžio ten turėjo būti daug barų, kavinių ir kitų įvairių pramogų“, – apie kurorto pasirinkimo kriterijus pasakojo Gabrielius.

Tačiau porelei atvykus į išgirtą viešbutį teko skaudžiai nusivilti – kaip tik šiuo metu ten vyksta viešbučio remontas. Daugumos žadėtų paslaugų praktiškai neįmanoma gauti dėl uždarytų restoranų ir lauke triūsiančių darbininkų su traktoriais.

„Taigi, atvykome 10 val., bet turėjome pora valandų laukti pietų meto, kadangi užkandžių vietos paprasčiausiai neveikė. Ir taip visą dieną negalėjome normaliai maitintis, jautėmės alkani. Mūsų kelionės pakete buvo prižadėta visai kitokia maitinimo tvarka“, – sakė vaikinas.

Jaunuoliai greitai suprato, kad Gabrieliaus dovana sužadėtinei 20 – ojo gimtadienio proga buvo sugadinta, bet buvo užmokėti nemaži pinigai – beveik 600 eurų už vieną asmenį, todėl iškart kreipėsi į „Tez tour“ dėl kito viešbučio keitimo.

„Mes iš karto pasiskundėme „Tez tour“ atstovams, paprašėme, kad mus perkeltų į kitą, pilnai veikiantį viešbutį ir kurio kokybė būtų tokio paties lygio. Deja, jie mums pasiūlė žemesnio lygio viešbutį ir kai patikrinome jo kainą, paaiškėjo, kad ji perpus mažesnė. Jokios kompensacijos daugiau nežadėjo.

Taigi, jie mums pasiūlė mūsų netenkinusį variantą. O siūlytas viešbutis net nėra ant jūros kranto, jis yra kiek toliau, teritorijos dydis irgi nė iš tolo neprilygsta (mes išsirinkome 90000 m2, o siūlomas – 16000 m2)“, – skundėsi Gabrielius.

Vėliau sulaukė dar keletos pasiūlymų, bet vaikinui jie pasirodė absurdiški, nes būtų reikėję dar primokėti. Dar vienas pasiūlytas, kad ir jau ant jūros kranto, tačiau neatitiko VIP klasės.

„Nuo pat pirmos dienos atostogos yra sugadintos, patyrėme moralinę ir piniginę žalą“, – tvirtino Gabrielius ir sakė toliau laukiantis, kaip ši istorija bus išspręsta.

Situacija yra žinoma

„Tez tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė DELFI komentavo, kad susiklosčiusi nemaloni situacija jų įmonei yra žinoma, tačiau ginasi, kad su galimais nepatogumais vaikinas buvo supažindintas.

„Ši situacija mums yra žinoma. Prieš įsigydamas kelionę, turistas buvo informuotas, jog vyksta atostogų ne sezono metu bei yra tikimybė, jog dalis paslaugų viešbutyje gali būti neteikiamos, gali vykti paplūdimio priežiūros, tvarkymo darbai ir pan. Keliautojas, pasirašydamas Turizmo paslaugų teikimo sutartį, patvirtino, kad su šia informacija susipažino.”, – aiškino ji.

Vadovės teigimu, kelionių organizatoriaus atstovai Turkijoje palaiko ryšį su turistu iš tikrųjų siūlė keletų galimų alternatyvių variantų.

„Jam geranoriškai buvo pasiūlyti keli kiti apgyvendinimo variantai bei suteikta galimybė pakeisti viešbutį, tačiau klientas šios galimybės atsisakė. Pasitaiko atvejų, kuomet keliautojai būdami vietoje, pageidauja keisti įsigytą apgyvendinimo paslaugą. Tai atliekama ne tik įvertinant turistų lūkesčius, bet ir atsižvelgiant į kitų apgyvendinimo paslaugų teikėjų siūlomas sąlygas. Todėl viešbučio keitimo atveju gali atsirasti ir papildomos priemokos sąlyga“, – informavo I. Aukštuolytė.

Atstovė tuo pačiu pateikė Turizmo paslaugų teikimo sutarties ištrauką: „Priklausomai nuo oro sąlygų kurorte bei gyventojų skaičiaus viešbutyje, sezono pradžioje / pabaigoje (gegužės pradžia / rugsėjo pabaiga) viešbučių teritorijose gali būti neteikiamos kai kurios paslaugos, pvz., gali neveikti atvirieji baseinai, kai kurie lauko restoranai, barai bei kavinės, vandens kalneliai, gali vykti paplūdimio tvarkymo darbai, nevykti pramoginiai renginiai po atviru dangumi ir pan.

Siūlomų paslaugų spektrą, trukmę bei laiką nustato viešbučių administracija (savo nuožiūra). Taip pat viešbučių administracija pasilieka teisę savo nuožiūra keisti sutartyje numatytas sezono pradžios / pabaigos datas bei mokamų / nemokamų paslaugų apimtį.“

Viešbučio valdžia sureagavo

Pasak Gabrieliaus, po pasirodžiusio publikacijos DELFI, viešbučio „Amara Palace“ valdžia pamačiusi straipsnį nedelsiant pradėjo reaguoti, jie net nesiginčijo su jų nuomone, kad viešbutis nepilnai veikia.

„Iš karto buvo sureaguota, buvo labai stipriai atsiprašyta, tuoj pat kambarys buvo pakeistas į dar aukštesnės klasės su burbuline vonia kambaryje. Į kambarį buvo atneštas vyno butelis, vaisiai, dovanų pilnas masažų kompleksas išskirtinėje VIP zonoje su atskiru baseinu, pirtimis ir veido kaukėmis. Taip sėdime prie baro atneštos lėkštės su vaisiais bei kitais užkandžiais“, – teigė vaikinas.

Tuo pačiu viešbučio administracija pažadėjo nuvežti porą į naktinį klubą su atskira lože, užmokėdami už gėrimus ir nuvežimą į miesto centrą.

„Buvo skirtas didelis dėmesys ir maistui, leido rinktis, ko norėtume vakarienei, atidaryti visi barai ir alacarte restoranai, tuoj pat buvo atvežtas ir tinklas paplūdimio tinkliniui. Ypatingas aptarnavimas visoje teritorijoje, atvežti šou artistai vakaro programai. Esame labai patenkinti, kad viešbutis tuoj pat sureagavo ir mūsų poilsio kokybė iš karto pakilo“, – džiaugėsi jis.

Jaunuolio nuomone, „Amara palace“ viešbučio tinklas pateisino savo vardą.

„Gaila, kad kelionės organizatorius šitaip nesistengė dėl savo klientų ir nepripažino savo klaidų. O štai viešbutis iškart prisipažino, kad nebuvo pasiruošę, bet vos per dieną viską pagerino. Šiuo metu viešbutis pilnai funkcionuoja, drąsiai galime jį rekomenduoti norintiems kokybiško poilsio“, – reziumavo klientas.

Papasakok apie savo atostogų įspūdžius! Turi patarimų, kaip sutaupyti, kur geriausia keliauti? O gal nori pasidalinti skaudžia patirtimi? Rašyk el. p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Atostogos“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (97)