Swedbank” naudojuosi mažiausiai aštuonerius metus. Prieš savaitę atsidūriau nemalonioje situacijoje. Parduotuvėje bandžiau atsiskaityti kortele už prekes, tačiau kortelę keletą kartų atmetė. Bankomate grynųjų taip pat negalėjau nusiimti, vis iššokdavo užrašas „neaptarnauti”.

Paskambinau klientų aptarnavimo numeriu, konsultantas konstatavo, kad kortelė nusitrynė, paseno ir siūlė elektroninėje bankininkystėje užsisakyti naują. Ką gi, kortelė, nors dar galiojanti, tikrai gerokai apsitrynusi, tad suskubau atsinaujinti.

Elektroninėje bankininkystėje užsisakiau naują kortelę. Pažymėjau, kad atsiimsiu banko padalinyje Vokiečių gatvėje (Vilniuje). Atsiuntimas paštu užtrunka iki dviejų savaičių, minėjo banko konsultantas, o atsiimant padalinyje kortelę pagamina per penkias darbo dienas.

Lapkričio 6 dieną, pirmadienį, vėl paskambinau banko konsultantui, nes elektroninėje bankininkystėje nebuvo nurodyta, ar kortelė pagaminta. Nurodžiau visus savo duomenis, konsultantė patvirtino, kad kortelė atvyks į nurodytą banko padalinį jau kitą dieną, antradienį. Dar įspėjo, kad vykčiau į banką po 12 val.

Antradienį jau numačiau, kad savo pietų pertrauką išnaudosiu apsilankymui banke (bankas dirba nuo 9.30 iki 17.30 darbo dienomis, tad sėkmės apsilankyti banke visiems dirbantiesiems, na bet čia jau kita tema). Atvažiavau į Vokiečių gatvę. Bankas uždarytas remontui. Nuo lapkričio 2 d. iki gruodžio 19 d. Nueičiau kur papietauti, bet oi, palaukite, tik keturi eurai grynų liko piniginėje.

Skambinu trumpuoju banko numeriu. Atsiliepia konsultantė. Paaiškinu situaciją ir paklausiu, ką daryti. Mergina maloniai patvirtina, kad mano kortelė pagaminta ir tikrai pristatyta į banko padalinį (kam? Statybininkams?). Deja, apgailestavo ji, bankas tikrai uždarytas remontui.

Pasiteirauju, ar gali mano kortelę nusiųsti paštu į namus ar kitą banko padalinį. Konsultantė atsako, kad tai neįmanoma ir pasiūlo man užsisakyti naują kortelę. Tai mano kortelė pagaminta, aš stoviu per 10 metrų nuo jos, o jūs man siūlote pasidaryti naują? Vėl teks laukti penkias darbo dienas. Keliskart perklausiu, ar neįmanoma skubos tvarka pagaminti jos, deja, greičiausiai – penkios darbo dienos.

Išsirenku padalinį, kuriame atsiimsiu kortelę. Konsultantė, pajutusi mano susierzinusį toną, nuramina, kad šio padalinio neturėtų remontuoti artimiausiu metu (džiugu, neturėtų, bet ką gali žinoti, mes mėgstame staigmenas).

Pokalbį vainikavo banko darbuotojos patarimas. Paklaususi, ar banke galiu išsiimti grynųjų pinigų, moteris patvirtino, kad paslauga teikiama, bet nepatarė to daryti: „Nusiimti banke pinigų jums kainuos, geriau kam nors perveskite, o tas žmogus jums išgrynins”. Va taip va paprastai.

Man ši situacija sukėlė daug nepatogumų. Norėčiau paklausti banko atstovų, kodėl elektroninėje bankininkystėje galima užsisakyti paslaugą, kuri neįmanoma (užsisakyti atsiimti kortelę banke, kuris po dviejų dienų nuo užsakymo uždaromas kone dviems mėnesiams). Ir antras klausimas – ar normalu, kad telefonu suteikus konsultantui visus savo bankinius duomenis, jis man su šypsena balse patvirtina, kad kitą dieną atvykčiau į jau remontui uždarytą banką atsiimti savo kortelės?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius

Nuoširdžiai atsiprašome klientės dėl šio nesusipratimo. Klientų aptarnavimo padalinys, kuriame klientė užsisakė atsiimti naujai pagamintą mokėjimo kortelę, nuo lapkričio 2 d. buvo uždarytas remontui, o pagaminta kortelė buvo pervežta į kitą klientų aptarnavimo padalinį.

Su kliente susisiekėme asmeniškai, ir sutarėme dėl jai patogiausio būdo atsiimti kortelę. Klientei nauja kortelė nieko nekainuos, ji bus išduota nemokamai. Klientės atsiprašėme už šį nemalonų nesusipratimą, ir dėsime visas pastangas, kad panašios istorijos ateityje nepasikartotų.