Tolokai nuo centro (apie valandą, jų vadinama maršrutke), bet kai bilietėlis 5 grivinai (17 euro centų), manęs tai negąsdino, o susimokėti reikėjo tik išlipus. Taip pat gali vykti ir tramvajumi, kaina dar juokingesnė – 3 grivinai (10 centų), nereikia ieškoti kur jų nusipirkti, nes tik įlipus prieina kontrolierė.

Tikrai gerą įspūdį paliko centras – sutvarkytas, gražus, gėlės žydi, žmonės laimingi, klausosi gatvės muzikantų muzikos. Pilna įvairaus stiliaus kavinių, kebabinių, barų – pagal kiekvieno poreikius. Nepalyginsi su vieta, kur mes gyvenome... Pilni kampai šiukšlių, butelių, net pagalvojau, gerai būtų jiems įsirengti taromatus. Taip pat nustebino didelis kontrastas: atrodo, ta pati gatvė, bet vienoje pusėje 3 aukštų namas ir prabangi mašina, o kitoje – sena, supuvusi lūšna su dar baisiau atrodančiu žiguliuku... Susidarė įspūdis, kad žmonės nėra labai linkę tvarkytis.

Paplūdimiai... nėra taip blogai, kaip skaičiau straipsniuose, jog bendrame pliaže vien šiukšlės ir buteliai... Tikrai taip nėra, mes gulėdavome tik nemokamuose pliažuose, kurie tvarkingi, kai kur yra nemokami gultai, dušai, žodžiu, su bendrais paplūdimiais ten viskas gerai.

Kita vertus, justi išlikęs dar sovietmečio mąstymas: mažai žmonių moka anglų ar kitas kalbas ir jų keistas pasiteisinimas, kad jie yra sovietmečio žmonės, nors jiems tėra 40 metų. Vaikų žaidimo aikštelės taip pat nesutvarkytos, o tualetinis popierius primena švitrinį popierių, kurio seniai nerasi Lietuvoje...

Žmonės buvo paslaugūs, savo rajono parduotuvėje mus jau žinojo, tad vadino svečiais iš užsienio ir pamatę iškart siūlydavo pagalbą. Buvome ir žymiajame Arcadia paplūdimyje... Ten gyvenimas, iš tikrųjų, verda – daug įvairių kavinių, barų, parduotuviu, pramogų – tik pinigų turėk. Daug turkų, nes jiems vietinės kainos yra centai. Patiko ir maisto, ir gėrimų kainos, dar netyčia atradome savitarnos kavinę, tad už gausius pietus su gėrimu dviems sumokėjome apie 250 grivinų (8 Eur). Alų galima gerti kaip vandenį, bare jo kaina 20 - 30 grivinų (0,66 – 1 Eur).

Mūsų tikslas buvo pigiai, bet kokybiškai praleisti laiką, pailsėti...

Manau, mums pavyko, nes kelionė vienam su bilietais, buto nuoma ir išleistais pinigais atsiėjo tik 260 Eur. Nebuvo taip, kad labai taupėme, nepirkome, nevalgėme... Matyt, nuo kiekvieno poreikių priklauso. Tikrai siūlyčiau bent kartą ten nuvykti!

Norite pranešti naujieną, pasidalinti istorija ar mintimis? Rašykite el. p. pilieciai@delfi.lt.