Skaitytojas Saulius, atsiuntęs filmuotą medžiagą teigia, kad dar nėra matęs taip stipriai aplinką teršiančio autobuso.

„Važiavau paskui autobusą per Aleksoto tiltą link Marvelės gyvenvietės. Autobuso vairuotojui padidinus greitį, turėjau visiškai sustoti, nes autobuso paliktas tirštas dūmų debesis išsisklaidė tik praėjus minutei. Pridedu video“-, rašo kaunietis.

Skaitykite daugiau čia.

UAB „Kauno autobusai“ atstovai pateikė DELFI komentarą:

Pasak UAB „Kauno autobusai“ transporto eksploatacijos direktoriaus Rimo Stankaičio, baltus dūmus skleidęs autobusas „Volvo B10B“ yra tikrai ne pirmos jaunystės, tačiau gedimas, kurio metu buvo skleidžiami balti dūmai, pavojaus keleiviams ar kitiems eismo dalyviams tikrai nekėlė.

Transporto priemonė tą dieną į maršrutą iš parko išvyko techniškai tvarkinga, tačiau važiuojant paskutinį ratą, pradėjo dūminti. Po darbo grįžęs į parką autobusas buvo patikrintas Autobusų techninės priežiūros ir diagnostikos skyriuje, kur buvo nustatytas turbokempresoriaus gedimas. Gedimo metu aušinimo skystis pateko į variklį, dėl ko išmetimo sistemoje atsirado garų.

„Jeigu transporto priemonė skleidžia juodos ar melsvos spalvos dūmus, be abejo, tai jau kelia nerimą dėl jos techninės būklės. Balti garai nėra pavojingi, tokius matome rūkstant ir iš visokių ventiliavimo sistemų mieste,“ – sako technikos direktorius Remigijus Locaitis. Anot jo, bendrovei priklausančioms transporto priemonėms kas pusę metų atliekama techninė apžiūra, kiekvieną į reisą išvažiuojantį autobusą kasdien patikrina mechanikai, be to, periodiškai atliekami profilaktiniai patikrinimai, o transporto priemonei nuvažiavus 30 tūkst. km, atliekamas jos techninis aptarnavimas.

Bendrovei priklausančių autobusų vidutinis amžius – apie 14 metų. Šįmet bendrovė įsigijo penkiolika „Scania“ markės žemagrindžių miesto autobusų, kurie pagaminti 2006 m. rugsėjį, o važinėjo Norvegijos miestuose. Didžioji dalis šių autobusų dar ruošiami, juose montuojama keleivių informavimo sistema, borto kompiuteris, keleivių skaičiavimo įranga, GPRS sistema, elektroninio bilieto įranga. Autobusuose yra kondicionavimo ir šildymo sistema, variklio dujų išmetimo tarša atitinka Euro 4 standartą, yra įrengta 30 sėdimų ir 50 stovimų vietų, vieta neįgaliesiems. Keli autobusai jau važiuoja mieste, kiti išriedės į gatves vasario mėnesį. Planuojama, kad šie autobusai pakeis iki šiol eksploatuojamus pačius seniausius (1984–1990 m.) autobusus.