„Teko į darbą kulniuoti pėsčiomis, dėl to į ofisą atvykau 20 min. vėliau. Blogiausia, kad esu sumokėjęs už visą sezoną, todėl norėčiau, kad mane bent jau perspėtų, jei dviračių punktai neveikia“, – piktinosi vilnietis.

„Cyclocity Vilnius“ klientų aptarnavimo skyriaus darbuotoja paaiškino, kad kai kurie nuomos punktai neveikia dėl perkraunamos sistemos.

„Antradienį ir trečiadienį perkraunami terminalai, todėl dauguma jų neveikia. Artimiausiu metu planuojame viską sutvarkyti. Labai atsiprašome už nepatogumus“, - sakė klientų aptarnavimo linijos darbuotoja.

Bendrovės „JCDecaux Lietuva“ Technikos ir plėtros direktorius Darius Jasiukaitis taip pat atsiprašo vilniečių.

„Dalis dviračių terminalų dėl ryšio su Prancūzijos operatoriumi gedimo, tai prisijungia, tai atsijungia nuo tinklo. Šias technines problemas prancūzai šalina, tikimės, kad paslauga sklandžiai veiks kaip įmanoma greičiau. Vartotojams tuo tarpu patariame naudotis „AllBikesNow“ programėle, kuri leidžia matyti, kurie punktai konkrečiu metu yra veikiantys.

Reaguodami į šią techninę problemą taip pat priėmėme sprendimą keisti ryšio operatorių bei papildomai sukurti rezervinę ryšio sistemą, ir tai turėtų maksimaliai užtikrinti sklandų paslaugos veikimą ateityje“, – sakė jis.

Vilniuje yra apie 40 oranžinių dviračių nuomos punktų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)