Taip reklamuojasi maisto užsakymo svetainė. Viskas yra seksas. „Seksas ir miestas“, „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“, „Olialia“ pupytės, ledai, kola… Ir dar milijonas filmų, serialų, knygų, vaizdo klipų, kuriuose sekso scenos pateikiamos daug atviriau nei norėtųsi.. Vyrai, moterys, gėjai, lesbietės…

Kyla baisiausias skandalas, kai Lietuvos gėjų lygos atstovas lipa ant scenos ir yra nušvilpiamas. O kodėl nekyla skandalas, kai daugumos paauglių mergaičių dievaitė nerodo absoliučiai jokios pagarbos savo klausytojams iškeldama pirštus į viršų ar išvadindama juos „urodais“ ir „daunais“?

Nekaltinkite manęs tolerancijos stoka, aš tolerantiška, taip auklėjame ir savo vaikus, bet visur yra laikas ir vieta – kiekvienas turi teisę į privatų asmeninį gyvenimą, su vyrais ar su moterimis, bet prašau, pasilikite tai savo namų sienoms, o ne mano vaikų akims.

Seksas visur – maiste, knygose, televizijoje, reklamose. Sunku suprasti, ką norima parduoti, saldžialūpes merginas ar konkretų produktą. Kas reklamuojama – oralinis seksas ar dešrainis su maisto užsakymo servisu? Klausiu savęs ir Jūsų visų, ar tokia reklama apskritai gali kabėti, ar ji nepažeidžia visuomenės moralinių normų. Kur žiūri valstybinių įstaigų atstovai, kurie įpareigoti saugoti nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio? Atsakysiu – manau, niekur nežiūri. Taip sukasi mūsų biurokratinis pasaulis, kol neiškyla problema, ji nesprendžiama, o atsakomybė ir mūsų vaikų pasaulis paliekamas tėvų ir likimo valiai, neužriši juk penkiolikmetei ar aštuonmečiui akių, kaskart išėjus pro namų duris ar įjungus televizorių.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro pasiteiravo maisto pristatymo į namus įmonės „Foodout“ atstovos Giedriaus Žalio:

„Atsiliepimai apie „Foodout“ reklamą kol kas tik teigiami, džiaugiamės sulaukę begalės pirkėjų laiškų tiek elektroniniu paštu, tiek šaunių komentarų mūsų paskyroje „Facebook“ socialiniame tinkle. 

Pastebėjome beveik tris kartus išaugusį lankytojų srautą, o bendradarbiauti su „Foodout“ nuo reklaminės kampanijos pradžios (penktadienį) išreiškė norą net 15 restoranų visoje Lietuvoje. 

Nelikome nepastebėti ir „Lietuvos Marketingo Asociacijos (LIMA)“, jie mūsų reklaminį skydą įvertino kaip „Nuostabi reklama“.

Atsiprašome visų, kuriuos ši reklama įžeidė, ir kviečiame juos kreiptis el.paštu rinkodara@foodout.lt.“