„Norime informuoti, kad kartojasi „Star1“ kelionių agentūros scenarijus. Su kelionių agentūra pliustravel.lt per www.beta.lt nusipirkę akciją nuskridome į Šarm el Šeichą. Viešbučiai neapmokėti. Zmonės įstrigę be vandens ir maisto, iškviesta policija. Viešbucio atsakymas – jei norime šiąnakt nelikti gatvėje, turime susimokėti po 100 dolerių už naktį“, - pasakojo keliautoja.

Moters nurodytojo kelionių agentūros svetainėje rašoma, kad „Plius Travel“ – tai kelionių organizatoriaus „Fresh Travel“ prekės ženklas.

UAB „Freshtravel“ vadovas Gediminas Kerys DELFI patikino, kad nesusipratimas kilo dėl to, kad poilsiautojų apgyvendinimas užtruko.

„Iš tiesų buvo tik šioks toks vėlavimas. Apie 45 minutes vėlavo išdalinti žmonėms kambarius. Visi šie žmonės pirko paskutinės minutės pasiūlymą su penkių žvaigždučių viešbučiu be pavadinimo. Atitinkamai tokiais atvejais viešbutį mes užsakome paskutinę minutę, nes iki paskutinės akimirkos ieškome varianto su geriausia kaina. Tai ir gavosi, kad viešbutį mes užsakėme vakar, į jį atvyko 99 žmonės, automatiškai užtruko, kol jie visi buvo apgyvendinti. Tačiau dabar jie visi kambariuose, visi pavalgę ir atsigėrę. Mūsų kelionių vadovai visada buvo su ta didele grupe. Tiesiog žmonėms pritrūko kantrybės. Visur veikia žmogiškasis faktorius – kuo mažiau moku, tuo daugiau tikiuosi ir tuo daugiau priekaištų reiškiu“, - teigė agentūros atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (169)