Suabejojo sąžiningumu

Skaitytoja pasakojo, kad telefono aparatą „TELE 2“ salone įsigijo dar rugsėjo mėnesį. Vis dėlto, šiam po kelių mėnesių sugedus ji kreipėsi į pardavėjus, kad telefonas būtų sutaisytas. Moteris nustebino sužinojusi, kai jai buvo pasakyta pačiai telefoną nugabenti trečiajai šaliai – mobiliųjų telefonų servisui „Mobilioji taisykla“, kur ir bus nurodyta, ar ir kodėl telefonas sugedo.

Skaitytoja stebėjosi, kad tai turi padaryti pati, ir suabejojo taisytojų ir telefono salono bendradarbiavimo sąžiningumu. „Tai, kas man įnešė to pasimetimo – tai, kad įstatymas nurodo būtent nunešti pardavėjui ir jeigu pardavėjas nepriima, tada man reiktų kreiptis į kokybės inspekciją. Turiu omenyje, kad jokie treti asmenys negali dalyvauti ir kai mane nusiuntė pas trečius asmenis, tai man ir sukėlė pasimetimą“, - sakė ji.

„Kadangi aš pasiskaičiau įstatymą, dėl to man ir buvo ganėtinai nedrąsu ir aš galvojau – o gal jie turi vidinius savo susitarimus, tarkim, kad išduoda ne naują aparatą, o per tas dešimt dienų (...) jį patvarko ir sako - „aš labai atsiprašau, bet jis buvo sugedęs dėl jūsų kaltės“. Tiesiog nesi tikras. Jei man pasakytų ekspertas, aš būčiau tikra, nes jis yra nešališkas, o čia yra tam tikras abejotinas šališkumas, - kalbėjo skaitytoja. Moteris patikino, kad nesijaučia apgauta, tik stebėjosi dėl tokios tvarkos.

Vis tik, vėliau telefonu jai jau buvo pranešta, kad telefono gedimas įvyko ne dėl pirkėjos kaltės ir ji naują apartą gaus, kai tik šis bus atgabentas į Lietuvą. Tiesa, skaitytoja sakė patyrusi nepatogumų, nes jos turėtam aparatui buvo reikalinga mažesnė nei įprastai SIM kortelė, o telefoną atidavus taisyti, ji šia naudotis negali, nes neturi kito tokio aparato. Skaitytoja sakė, kad nei specialaus dėkliuko, nei kito aparato jai kreipusis į saloną, pasiūlyta nebuvo.

Pardavėjai pasielgė teisėtai

DELFI kreipėsi į „TELE 2“ atstovą Andrių Baranauską, kuris patikino, kad už prekės gedimo nustatymą atsakingas ne pats pardavėjas. „Visų pirma atkreipiu dėmesį, kad gaminio garantiją suteikia gamintojas - lygiai kaip ir bet kurios kitos prekės atveju. Tam, kad garantijas galėtų įgyvendinti, gamintojas turi įgaliotų atstovų tinklą; šie atstovai atitinka gamintojo nustatytus reikalavimus - turi reikiamą kvalifikaciją, sertifikatus, apmokytus specialistus ir įrangą. Įvykus gedimui, tik šie specialistai gali nurodyti, kad gedimas atitinka garantijoje numatytas sąlygas jį lėmė gamyklos brokas, o ne vartotojo veiksmai“, - sakė jis.

Vis tik, A. Baranausko teigimu, gedimą nustatantiems atstovams telefono aparatą gali nugabenti ir „TELE 2“ atstovai. „Į šiuos autorizuotus centrus pristatyti prekę galima dviem būdais. Visų pirma - vartotojas visada gali kreiptis ten, kur pirko prekę, šiuo atveju į mūsų saloną. Mes prekę pristatysime gamintojui, o vėliau grąžinsime klientui kartu su patikros aktu. Tačiau prekes autorizuotiems atstovams mes siunčiame kartą į dieną ar dvi, todėl kartais pasitaiko, kad kreipdamiesi patys vartotojai sutaupo laiko. Dėl to klientams, kurie kreipiasi į mus didžiuosiuose miestuose, visuomet pasiūlome rinktis - palikti telefoną mums arba sutaupyti laiko nuvežant patiems. Klientas pats pasirenka, kuris variantas jam priimtinesnis“, - kalbėjo A. Baranauskas.

Jis kalbėjosi, kad kol pirkėjas neturi senojo telefono, siekiama, kad nepatogumų jis nepajustų. „Tai ne tik kliento, bet ir mūsų interesas - juk uždirbame iš to, kad klientai naudojasi mūsų paslaugomis. Stengiamės, kad jie galėtų jomis naudotis kuo daugiau. Apgailestauju, kad klientė, turinti mikroSIM kortelę, negavo jai tinkamo aparato. Tačiau tokiais atvejais galima kreiptis į kitą saloną arba paprasčiausiai įdėti kortelę į dėkliuką - tuomet galima mikroSIM kortelę naudoti aparatuose, pritaikytuose įprastoms kortelėms“, - sakė jis.

DELFI susisiekė su Valstybine ne maisto produktų inspekcija (VNMPI), kur buvo nurodyta, kad jei prekė yra lengvesnė nei 10 kg, kaip šiuo atveju – telefonas, jos pristatymu į taisyklą turi rūpintis pats vartotojas.

VNMPI atstovų teigimu, reikia akcentuoti tai, kad nešdamas telefoną į taisyklą, pirkėjas turi nurodyti, kad nori tik įvertinti aparato gedimo priežastis – tokiu atveju tai padaroma nemokamai. Jei vartotojas to nenurodo, telefonas jam gali būti tiesiog sutaisytas ir tuomet išlaidas iš salono atsiimti bus daug sudėtingiau.

Tuo atveju, jei įsigytas daiktas sugedęs, pirkėjas gali pardavėjo prašyti suremontuoti daiktą, pakeisti jį nauju ar grąžinti pinigus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (58)