Savaitgalį Utena ir jos apylinkės tapo ralio sostine. Čia surengtos „Halls Winter Rally 2012“ varžybos. Tai buvo pirmas Lietuvos ralio čempionato etapas. Utenoje savo sezoną taip pat pradėjo ir Latvijos ralio lenktynininkai. Jau keletą metų iš eilės būtent kaimynai latviai Utenoje ir skindavo aukščiausius apdovanojimus. Pernai jie užėmė netgi keturias aukščiausias pozicijas galutinėje varžybų rikiuotėje.

Atrodo, šiemet lietuviams atimti iš kaimynų nugalėtojų titulo taip pat nepavyko. Po permainingų varžybų Utenoje greičiausias buvo Janio Vorobjovo ir Guntaro Zicano ekipažas. Antras absoliučioje įskaitoje ir pirmas tarp lietuvių - Dominykas Butvilas. Jaunasis talentas, važiuojantis kartu su Renatu Vaitkevičiumi, įtemptoje kovoje ir tik paskutiniame greičio ruože beveik keturiomis sekundėmis įveikė, bei trečioje vietoje paliko estą Kasparą Koitlą.

Dar prieš varžybas nuspėti, kas pateks tarp geriausių sportininkų, buvo išties sunku. Nugalėti „Halls winter rally 2012“ varžybose pretendavo greičiausi Baltijos šalių lenktynininkai. Greičio ruožuose žiūrovai galėjo išvysti išskirtinį, Sauliaus Girdausko „Škoda Fabia WRC“ automobilį, ar Martyno Samuičio vairuojamą naująjį ir kur kas labiau konkurencingą „Mitsubishi Lancer EVO X R4“. 

Taip pat prie starto linijos stojo ir sėkmingai finišavo, likus savaitei iki šių varžybų nemenką avariją treniruotėje patyręs Vytautas Švedas. Ralio varžybų metu serviso zonoje kalbintas sportininkas sakė, kad be rėmėjų, auksarankių meistrų, ir šiek tiek sėkmės, vargu ar būtų pavykę startuoti Utenoje. Vytautui, pasiekusiam finišą ketvirtoje bendrosios įskaitos vietoje, pavyko nutraukti nesėkmingų žiemos ralių Lietuvoje seriją. Nelaimės ir gedimai Vytautą Švedą persekiojo nuo 2007-ųjų.

Iš 79 startavusiųjų „Halls Winter Rally 2012“ finišą pasiekė 45 ekipažai. Avaringumu pasižymintys šaltojo metų laiko raliai savo aukų pareikalavo ir šiemet. Bene didžiausia netektis tarp greičiausių sportininkų - Deivido Jociaus incidentas. Lenktynininkas, prieš kurį laiką vairavęs „Mitsubishi Lancer EVO IX“, persėdo į „Subaru Impreza WRX STi“ ir , kaip serviso zonoje sakė pats Deividas, neapskaičiavo kuro bako talpos. Viename iš greičio ruožų besibaigiant benzinui automobilis prigeso ir posūkyje sportininkai rėžėsi į ūkinį pastatą.

Po kontakto serviso zonoje Deivido Jociaus šturmanui Gediminui Žliubui teko iš mašinos išlipti pro vairuotojo pusę. Dėl smūgio metu sulinkusių saugos lankų šis ekipažas vėliau nebestartavo. Moteriškas Joanos Survilaitės ir Vestos Survilienės ekipažas taip pat pasitraukė iš kovos. Naujuoju savo automobiliu gana stipriai atsitrenkusios į medį merginos buvo priverstos sudėti ginklus. Rimtą avariją patyrė Vaidotas ir Žygimantas Žalos. Anksčiau „BMW“ vairavę ir „važiavimų ant ribos“ garsėję sportininkai šį kartą persistengė prie „Subaru“ vairo. Naujasis jų automobilis po šuolio tramplynu nusileido į medžius. Mažesnių ar didesnių incidentų trasose buvo ne viena dešimtis, tačiau svarbiausia, kad nenukentėjo nei vienas dalyvis ar žiūrovas.