Savaitgalį greta Vilniaus surengtos ralio sprinto „OMP taurės“ trečiojo etapo varžybos. Viena savaite anksčiau nei didysis „Halls winter rally“ ralis vykstančios lenktynės kasmet sulaukia ir greičiausių šalies sportininkų dėmesio.

Šiemet dar kartą pasitreniruoti prieš stojant į kovą su latviais, rusais, estais ir ukrainiečiais panoro daugiau nei dešimt pajėgiausių Lietuvos ralio lenktynininkų. Prieš varžybas dalyvių sąraše buvo matyti daugiau nei 30 sportininkų, kurių gretose pamatėme Vytautą Švedą, Martyną Samuitį, Ramūną Čapkauską, Roką Lipeikį, Roką Kvaraciejų, Tomą Stabingį ir kitus pajėgius sportininkus. Dalyviams organizatoriai paruošė šešis greičio ruožus, kurių bendras ilgis sudarė daugiau nei 45 kilometrus.

Sniegu dengtose ir pakankamai vingiuotose trasose daugelis dalyvių buvo gana atsargūs. Kiti tiesiog taupė techniką „Halls winter rally“ varžyboms. Tačiau ne visi važiavo treniruočių tempu. Ypač greitą važiavimą demonstravo Vytautas Švedas, deja, tik iki ketvirto greičio ruožo.

Kaip teigiama, neišgirdęs kokią posūkių kombinaciją pasakė šturmanas Žilvinas Sakalauskas, Vytautas Švedas padarė klaidą ir išlėkęs iš trasos vertėsi. Nors ekipažo nariai nesusižalojo, tačiau automobilis po incidento atrodė kraupiai. Žiūrovų dvejones, ar Vytautą Švedą pamatysime sausio 28 dieną vyksiančiose varžybose, dar labiau sustiprino ir paties sportininko viename socialiniame tinklalapyje parašyta žinutė: „Senai jau neteko tokio „malonumo“ paragaut! Šįkart itin nelaiku! Vienas nenugirstas posūkis ir rezultatas katastrofiškas... Dabar jau winter „pakibo ant plauko“....

Ar meistrai spės sutvarkyti tą patį „Mitsubishi lancer EVO X“, ar bus ieškoma naujo automobilio varžyboms - kol kas neaišku. Neatmetama galimybė, kad šis sportininkų duetas „Halls winter rally“ varžybose nestartuos apskritai. Raliu besidomintys žiūrovai skaičiuoja, kad žiemos raliai Vytautui Švedui tarsi užkeikti jau nuo 2007-ųjų. Nuo tada Lietuvoje dėl avarijų ar gedimų nebaigtas nė vienas žiemos ralis.

Ralis sprintas nesėkmingai susiklostė ne tik seniems ralio vilkams Vytautui Švedui ir Žilvinui Sakaulauskui, bet ir naujokų Gvidono Bajorūno ir Mato Valiulio duetui. Pirmas vaikinų ralis, pirmas greičio ruožas ir... pirmas „stogas“. Neseniai į šturmano kėdę atsisėdęs Matas Valiulis iki tol ralį stebėjo pro objektyvą. Atrodo dabar jaunuolis, įamžinęs ne vieną „stogą“, tai pajuto savo kailiu. Ekipažo automobilis „Seat Toledo“ apgadintas nežymiai, lenktynininkai rimtų sužalojimų taip pat išvengė. Tik keli kraujo lašai ant stenogramos dalyviams primins padarytų klaidų kainą.

Savąjį „Honda Civic“ apvertė ir Egidijus Savickas su Arūnu Jackoniu. Nusivolioję nuo šlaito ir kelis kartus apsivertę sportininkai sužalojimų išvengė. Automobilis taip pat neatrodė smarkiai nukentėjęs. Veikiausiai todėl, kad toje vietoje, kur sportininkai išlėkė iš trasos, posūkis buvo gana lėtas.

Varžybose, kurios buvo suskirstytos į kelias klases, absoliučiai geriausią rezultatą parodė Roko Kvaraciejaus ir Mariaus Samuolio duetas, su „Mitsubishi lancer EVO X“. Už jų liko antrąją vietą iškovoję Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas, vairavę „Mitsubishi lancer EVO IX“.

Trečiasis liko Ričardo ir Gabrielės Baubinų duetas su „Honda Civic“. Šis ekipažas buvo greičiausias FWD+ klasėje, kurioje varžėsi priekine ašimi ir dygliuotomis padangomis varomi automobiliai. Čia antrą vietą iškovojo į naują automobilį persėdę Tomas Stabingis ir Dominykas Veršinskas. Jie šį sezoną vairuos „Honda Civic Type-R“.

Ignas Taletavičius ir Audrius Pivoras, kurie vairavo „Renault Clio“, iškovojo trečią vietą. RWD+, automobilių galiniais varomaisiais ratais klasėje, triumfavo Remigijus Veikalas ir Adomas Rimša. Jie vairavo „BMW 316“. Mindaugas Račkaitis ir Linas Andriūnaitis su „BMW 318ti“ finišavo antri. Trečios vietos apdovanojimas atiteko Konstantino Gorbo ir Andrejaus Andriuškino duetui, pilotavusiam „BMW 318is“.