Prie starto linijos stojo 19 ekipažų, ir tai buvo paskutinė akimirka, kada komandos buvo lygios. Dalyviams organizatoriai paruošė išties sudėtingų staigmenų. Tačiau apie viską iš pradžių.

Pirmojoje varžybų dalyje vairuotojų profesionalumas buvo išbandytas specialiame greičio ruože. Ukmergės rajone įsikūrusioje „Versmės" autokroso trasoje ir jos aplinkiniuose keliukuose sportininkų laukė ne tik balos ir purvas, bet ir įkalnės bei ledu padengtos nuokalnės. Čia buvo fiksuojamas kiekvieno ekipažo laikas, kurį reikėjo sugaišti apsukant vieną šios trasos ratą.

Sėkmingiausiai čia pasirodė Vytautas Mikitinavičius su šešioliktuoju numeriu pažymėtu „Ssangyoung Korando“. Jis, trasą įveikęs per septynias minutes ir beveik šešias sekundes, beveik minute aplenkė artimiausius persekiotojus Darių Bineką ir Justą Tolišių su „Nissan Patrol“. „Versmės“ prieigose trečią laiką pademonstravo Rimas Marčiulaitis ir Mindaugas Daunys.

Greičio ruožas „Versmės“ autokroso trasoje ir greta jos tebuvo lengvas pasivažinėjimas prieš tą dieną laukusius išbandymus. Kaip vėliau paaiškės, ne vienam teko nuklysti nuo maršruto ar sušlapti kojas. Panevėžio etapas tapo dideliu išbandymu dalyviams. Pati gamta smarkiai pasunkino maršrutus, o ir organizatoriai šį kartą nepagailėjo dalyvių.

Jeigu Marijampolės etapas buvo greitas, tai Panevėžio pareikalavo daugiau pravažumo įgūdžių. Orientavimosi pagal GPS navigacijas rungtyje reikėjo surasti 11 Kontrolės punktų, o pagal žemėlapį - 10. Trumpinant kelią kai kurie dalyviai iki langų niro į purvą. Sunku buvo visiems: ir patyrusiems bekelės „vilkams“, ir ypač naujokams. Laiko normos užduotį tiksliausiai įvykdė Vidmantas Brazaitis su Jonu Stakvilevičiumi. „Nissan Terrano” vairavę vyrai čia ir iškovojo maksimalų taškų skaičių - apvalų šimtuką. Antrą geriausią rezultatą pademonstravo Kęstutis ir Algirdas Kaminskai, pasikinkę „Jeep Grand Cherokee”. Trečiąją poziciją rungtyje nuskynė šeimyninis Rolando ir Renatos Čižikų duetas.

Bene sunkiausia užduotis dalyvių laukė temstant, kai pagal žemėlapį teko orientuotis miškuose, ir atrasti tuos vienintelius medžius, kurie buvo pažymėti organizatorių nustatytomis raidėmis ar jų kombinacijomis.

Standartiniams visureigiams teko klampoti ne tik per traktorių išmaltus miško keliukus, bet ir lipti per vandens pilnus griovius, brastas, ir netgi kitą krantą pasiekti tiesiog važiuojant upe. Tačiau kone visi sudvejojo savo automobilių galimybėmis ir į upę nenėrė. Verčiau važiavo dešimt ar daugiau kilometrų aplink ilgesniu, tačiau, jų manymu, saugesniu keliu.

Varžyboms įsibėgėjus, tarp ekipažų atsirado nemaži laiko intervalai, tad miškuose juos palaikę žiūrovai ir gerbėjai šildėsi kaip sugeba, o kai kurie atvažiuojančius bekelės monstrus pasitiko liepsnojančiais laužais. Beje, ypatingai dėkojame vienam iš varžybų organizatorių - Audriui Sutkui. Šis bekelės entuziastas dar varžybų išvakarėse aprodė vietas, kur geriausia fotoaparatu įamžinti dalyvių kovą su gamtos išbandymais.

Ši varžybų dalis sėkmingiausiai susiklostė Vidmantui Brazaičiui ir Jonui Stakvilevičiui. Jie pasirodė geriau ir antroje vietoje paliko Rolandą ir Renatą Čižikus, bei trečioje Aidą ir Jonitą Bambonus su „Nissan Terrano”. Grįžę į finišą dalyviai nestokojo geros nuotaikos, nors dauguma teigė, kad kai kurias organizatorių bei gamtos sugalvotas kliūtis įveikti buvo nelengva. Taip pat intrigos įnešė ir rezultatų apskaičiavimo tvarka. Užimta vieta nustatoma pagal daug įvairių kriterijų, tokių kaip sugaištas laikas, nuvažiuoti kilometrai, padarytos nuotraukos, rasti kontroliniai punktai.

Absoliutūs varžybų nugalėtojai bus apdovanoti prieš stojant į startą kitame čempionato etape. O šis atrodo jau „ne už kalnų“. Organizatoriai planuoja, kad ketvirtasis standartinių visureigių bekelės turizmo čempionato etapas turtų įvykti vasario mėnesio viduryje.