2003 metais su šeima įsigijome pirmąjį stacionarų kompiuterį ir namų internetą. Vieną dieną nusprendžiau, kad reikia pabandyti už mobilaus telefono paslaugas atsiskaityti per savo banko elektroninę bankininkystę.

Niekada to nebuvau dariusi. Mokėtina suma buvo 50 Litų. Nežinau kaip, galbūt nepadėdama vietoje kablelio, bet suvedžiau visai kitą sumą. Taip gavosi, kad nepastebint sumokėjau 500 litų.

Kitą mėnesį gavau telefono sąskaita. Sąskaitoje nurodyta mokėtina suma 0 Litų. Šiek tiek nustebau, bet pagalvojau, kad gal mama ją apmokėjo. Po mėnesio, vėl nauja sąskaita ir vėl joje 0 Litų. Tokia pinigų suma sukėlė įtarimą.

Pradėjau klausinėti mamos ar ši sumokėjo sąskaitą, tačiau ji apie tai nieko nežinojo. Teigė, kad nieko nemokėjo. Kai gavau sąskaitą trečią mėnesį, už kurią vėl nereikia mokėti.

Paskambinau pasiteirauti savo mobilaus telefono operatoriaus, kokia klaida čia yra įsivėlusi. Operatorius man paaiškino, kad aš esu sumokėjusi už paslaugas 10 mėnesių į priekį.

Galima sakyti, kad beveik visus metus naudojausi paslaugomis nemokamai, dėl vienos mažytės ir neatidžios klaidos.

Savo pasakojimus apie nutikimus naudojantis technologijomis siųskite adresu konkursai@delfi.lt – laimėtojas bus apdovanotas „pirmi.lt“ dulkių siurbliu-robotu!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją