Nors jis dėl šio sutrikimo kaltino SEB banką, kurio paslaugomis naudojasi, tačiau banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė atmetė šį priekaištą ir nurodė, kad tai buvo „MasterCard“ kortelių sistemos sutrikimas.

„Vakar vėlai vakare daugelyje Europos šalių trumpam buvo sutrikusi kortelių atsiskaitymo sistema „MasterCard“, todėl su panašiais trukdžiais galėjo susidurti visų bankų klientai, besinaudojantys „MasterCard“ mokėjimo kortelėmis. Šiuo metu atsiskaityti ir pasiimti grynųjų pinigų „MasterCard“ kortelėmis galima be sutrikimų“, – DELFI nurodė ji.

Pasak atstovės, klientams, kurie bandė atsiskaityti ar pasiimti grynųjų pinigų „MasterCard“ kortelėmis sutrikimų metu, lėšos buvo rezervuotos, tačiau atsiskaitymo operacijos neįvyko.

„SEB bankas, savo ruožtu, stengiasi kuo greičiau pašalinti šiuos padarinius, kad klientai nepatirtų nesklandumų. Didžioji dalis tokių rezervacijų jau buvo panaikintos šį rytą. Atsiprašome klientų už nepatogumus. Apie šį, ne nuo banko priklausantį mokėjimo kortelių sistemos sutrikimą, SEB bankas operatyviai informavo klientus socialiniame tinkle „Facebook“, taip pat teikė informaciją visą parą veikiančiu klientų aptarnavimo telefonu +370 5 268 2800“, – informavo I. Dauguvietytė-Daskevičienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)