Gegužės pradžioje galvojau padarysiu tėvams staigmeną ir nupirksiu naują TV. Porą dienų internete apsižiūrėjau, paskaitinėjau ir susiradau tinkamą variantą. Iš visų Lietuvoje prekiaujančių elektroninių parduotuvių PIGU.lt buvo pigiausiais mano išsirinktas modelis. Bet tik keliais eurais.

Taigi gegužės 6 d. užsisakiau televizorių, nes jį turėjo sandėlyje, o tai reiškia pagal PIGU.lt, kad jie prekę suruoš laiku (patys jie teigia, kad prekės esančios sandėlyje suruošiamos laiku 99 proc. atvejų) ir pristatys per 2 d. d. t. y. gegužės 8 d.

Gegužės 7 d. gaunu elektroninį laišką, kad prekė perduota kurjeriui ir ji bus pristatytą per 1-2 d. d. ir tai reiškia, kad jau prekė gali vėluoti dieną, bet diena ten ar ten ne esmė. Dėl viso pikto gegužės 8 d. vakarą paskambinau į PIGU.lt paklausti kur prekė yra ir kada ji bus pristatyta. Gaunu atsakymą, kad prekė yra pas kurjerį, jie nemato tikslios buvimo vietos, bet pristatys vėliau arba kita dieną. Galvoju, paskambinsiu kurjeriui ir paklausiu, kur yra ir kada atveš užsakymą. Bet kurjerių tarnybos pagalbos linija dirba tik iki 18 val. Kitą dieną iš ryto paskambinau į kurjerių tarnybą. Ten gaunu legvai šokiruojantį atsakymą, kad PIGU.lt tik sukūrė siuntimo lipduką, bet prekės niekada neperdavė mums. Galvoju ką?

Vėl paskambinu į PIGU.lt ir nupasakoju pokalbį su siuntų tarnybos atstovu. Konsultantas sako – palaukite, perskambinsiu. Perskambinęs praneša, kad tai, ką pasakė siuntų tarnybos atstovas buvo tiesa. Tada parašiau į PIGU.lt, kad jeigu iki gegužės 9 d. 17 val. nebus TV, man jo nebereikia ir noriu, kad grąžintų pinigus. Autoatsakiklis praneša, kad konsultantas su manim susieks per 48 val. Kitą dieną sakau paskambinsiu ir pasiteirausiu, kas vyksta ir ar gavo pranešimą. Pasirodo, jie gavo žinutę, bet nesiteikė susisiekti.

Klausiu, ar aišku, kad televizoriaus nebereikia ir noriu atgauti pinigus. Ir tada gaunu tokį atsakymą, kad vos iš klumpių neišvirtau: „Mes negalime grąžinti pinigų, kol neišsiaiškinsime, kur yra televizorius“. Perklausiu, ar čia ne koks nors pokštas? Sakau, kad tas televizorius net niekada nebuvo iš jūsų sandėlio iškeliavęs, kokias dar čia paieškas darysite?

Įsivaizduokite, jeigu kas nors „nukosėjo“ TV iš PIGU.lt darbuotojų, tuomet aš pinigų neatgausiu... Konsultantė sakė susisieks dar kitą dieną papasakoti kas vyksta. Aišku, to niekada nebuvo. Teko vėl pačiam skambinti, vėl gaunu atsakymą, kad vadybininkas laukia atsakymo iš logistikos skyriaus. Ir kad TV greičiausiai kažkur pasimetė. Na, taip, sakau, kaip koks euras po lova nuriedėjo ir nesimato niekur. Aišku, pyktis apėmė, pasakiau, kad man nesvarbu jūsų bėdos, tarpusavyje aiškinkitės, o man pinigus grąžinkite ir atsiųskite el. laišką su patvirtinimu. Gaunu atsakymą, kad nurodymą nusiųs į buhalteriją ir per porą dienų turėčiau gauti pinigus. Praėjo pora dienų – pinigų nėra.

Vėl skambinu ir vėl gaunu atsakymą, kad dar kartą nusiųs užklausimą į buhalteriją ir tikrai turėčiau atgauti pinigus per porą dienų. Bet taip jau laukiu pinigų beveik dvi savaitės. Ir jokių žinių, nieko. Jiems paskambinus, vien tik melą girdi. Niekaip nesuprantu, kaip ten jie dirba. Tarp kitko tai antras nuotykis su PIGU.lt, ankstesnis buvo toks, kad pirkau lapų surinkėją-nupūtėją. Žinoma, jį ten gavus reikia susirinkti ir žinoti, kaip naudoti pagal pasirinktą funkciją.

Instrukcija pateikta buvo tik lenkų kalba. Jau tada nesupratau, kaip tai įmanoma, kad nėra anglų kalbos, jau nešnekant apie lietuvių kalbą, o vien tik lenkų. Grįžtant prie TV istorijos, tai tuo pačiu metu iš didžiausios pasaulyje elektroninės parduotuvės Jungtinės Karalystės padalinio užsisakiau Soundbar prie TV ir jį gavau per 3 dienas. Tiesa, nebuvau aš didelis PIGU.lt klientas, bet ateityje šią kontorą apeisiu per kilometrą, tai faktas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja Komunikacijų projektų vadovė Indrė Beganskaitė

Labai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos, nes mes neišprendėme kliento problemos laiku ir todėl nuoširdžiai atsiprašome. Ši nemaloni padėtis susidarė dėl žmogiškos klaidos, kai nebuvo tinkamai perduota informacija įmonės viduje.

Pakoregavome procesus taip, kad ateityje sistema padėtų identifikuoti žmogiškąsias klaidas, ir tokie atvejai nesikartotų, o mūsų klientai galėtų džiaugtis pirkiniais.

Atsiprašome kliento už patirtus nesklandumus ir rūpesčius. Visada stengiamės su klientais bendrauti operatyviai ir per įmanomą trumpiausią laiką išspręsti iškilusias problemas.

Situacija, su kuria susidūrė minimas klientas, jau buvo išspręsta iki žurnalistų kreipimosi. Pinigai buvo grąžinti dar gegužės 16 d., taip pat klientui padovanojome papildomų PIGU.lt eurų. Dar kartą norime atsiprašyti kliento. Į visus nusiskundimus atsižvelgiame ir stengsimės, kad ateityje tokių nesusiprašimų nepasitaikytų.