Aš turbūt kažko nesuprantu: vadinasi, aš, eilinis pilietis, turiu pirkti bilietą mažiausiai už 65 eurocentus pusvalandžiui vienam kartui, o tas žmogus, kuris naudojasi aikštele, įrengta už Vilniaus mokesčių mokėtojų pinigus, dar keliauja tik už 50 eurocentų visai dienai?!

Ar „Susisiekimo paslaugoms“ tai neatrodo absurdas? Kaina mažų mažiausiai turėtų būti 1.30 Eur ir net daugiau. Pritraukti aikštelių naudotojų reiktų kažkaip kitais būdais ir nesudaryti konflikto tarp piliečių.

Arba atpiginti bilietus visiems! Būtų įdomu sužinoti sostinės valdžios nuomonę.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja „Susisiekimo paslaugų“ Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė

Visos sistemos „Statyk ir važiuok“ tikslas yra paskatinti vairuotojus pakeisti savo įpročius – į miesto centrinę dalį nevažiuoti asmeniniu automobiliu, o rinktis viešąjį transportą, taip mažinant užterštumą bei stovėjimo vietų apkrovimą. Suvokdami, jog įpročio keitimas yra ilgalaikis procesas, o taip pat stebėdami ir analizuodami naudojimosi aikštelėmis rezultatus, priėmėme sprendimą keisti „Statyk ir važiuok“ aikštelių kainodarą, jog tai taptų papildoma motyvacija vairuotojams išbandyti aikšteles patiems.

„Statyk ir važiuok“ („Park & Ride“) sistema taikoma įvairiose Europos šalyse – kai kuriose jų naudojantis šiomis aikštelėmis vairuotojams siūloma nemokamo viešojo transporto paslauga.

Vilniuje nuo gegužės 1 d. šiuo metu galiojantis 2 eurų už dienos bilietą mokestis, į kurį įeina parkavimas „Statyk ir važiuok“ aikštelėje ir kelionės viešuoju transportu visą dieną, bus keičiamas į 50 euro centų. Vėliau automobilių stovėjimo aikštelės „Statyk ir važiuok“ įkainiai bus peržiūrimi kas 6 mėnesius pagal Taryboje patvirtintą metodiką.

Šis projektas, kaip minėta, skirtas vairuotojams ir jų įpročių keitimui. Viešojo transporto keleiviams taip pat organizuojame įvairių akcijų tokių kaip lengvatos viešojo transporto bilietų įsigijimui, kelionės viešuoju transportu nemokamai visiems keleiviams tam tikromis progomis ir kita.