Nesu abejingas, tad priėjau prie berniuko ir paklausiau, ar jis pasimetė. Berniukas patvirtino mano nuogąstavimą. Paprašiau jo nusiraminti ir paaiškinau – jei tavo tėveliai šioje parduotuvėje, jie būtinai išeis pro kasas. Išvedžiau jį priešais kasas, kur stovėjo apsauginis ir pastarojo paprašiau pranešti, kad pasimetė berniukas, su tamsiai vyšnine striuke. Berniuko paprašiau niekur neiti.

Apsauginis pranešė apie berniuką, tačiau aš nustebau, kad jokio pranešimo per garsiakalbį taip ir neišgirdau. Apsipirkęs, sugrižau prie jų, berniukas pasakė, kad žino, kur stovi jų automobilis, paprašiau apsauginio, kad jį palydėtu iki šeimos automobilio. Tačiau man vis dar buvo keista, kad niekas nieko nepraneša per garsujį ryšį, tad priėjau prie paskutinės kasos (atrodo, 8) ir paklausiau, ar negalima padaryti pranešimo apie pasimetusį vaiką, nes vis girdisi pranešimai apie laisvas ar uždaromas kasas. Kasininkė paaiškino, kad tai garso įrašas.

Manau, kad kiekviename prekybos centre turi būti garsusis ryšys, tokiems atvejams.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Lidl Lietuva“ atstovė Valerija Lebedeva

Aprašyta situacija prieš kelias dienas nutiko naujausioje mūsų tinklo parduotuvėje Kaune, Pramonės pr. 6B, kuri duris atvėrė praėjusį ketvirtadienį. Pastebėję sutrikusį vaiką, apsaugos darbuotojai suskubo jį apraminti ir per kelias minutes prekybos salėje rado jo tėvelius.

Turime kitokių nei garsiakalbis, bet ne ką mažiau patikimų techninių sprendimų. Kadangi visi parduotuvės darbuotojai naudojasi komandos vidinio ryšio sistema, kuri veikia per individualias ausines, jie gali operatyviai ir tikslingai informuoti vieni kitus, jeigu pirkėjas kreipiasi prašydamas pagelbėti, šiuo atveju – mažajam pirkėjui pasiklydus. Taigi visuomet, iškilus klausimų ar prireikus pagalbos, prašytume klientų nedelsiant kreiptis į bet kurį „Lidl“ parduotuvės darbuotoją.

Reikia pastebėti, kad tokių situacijų, kurią aprašė skaitytojas, mūsų parduotuvėse pasitaiko nedažnai, mat jos yra nesudėtingo plano ir kompaktiškos. Be to, standartinis skyrių bei prekių išdėstymas leidžia nesunkiai susiorientuoti bet kuriame kitame „Lidl“ prekybos centre.