Bėda ne bėda, darban reikia nusigaut, bėgte į viešojo transporto stotelę, laukiu vielabraukio. Sulaukęs tinkamo transporto, į jį įlipęs čiumpu savo išmanųjį telefoną, paleidžiu m.Ticket. ir ką Jūs manote – siurprizas, programoje pranešimas „Atnaujinkite aplikacijos versiją“, bei vienintelis mygtukas „Gerai“. Paspaudus gerai, pranešimas prapuola.

Matau, kad dar turiu 5 neaktyvintus bilietus. Bandau vieną iš jų aktyvinti, mano pastangos bevaisės. Įsijungiu „App Store“, paieška nerodo, kad būtų atnaujinimas. Naikinu įdiegtą m.Ticket versiją ir bandau siųstis iš naujo. Štai yla ir išlenda iš maišo – informacinis pranešimas, kad reikalinga iOS 10.2 versija arba naujesnė. Tik bėda, kad turiu iPhone 4 ir „Apple“ nuo iOS 7.1.2 versijos palaikymą nutraukė, tai yra nėra galimybės įsirašyti naujesnės iOS versijos.

Suradęs 1 eurą judu vairuotojo link. Nusipirkęs bilietėlį – pažymiu, kaip nujausdamas, kad siurprizų šiandienai pakaks. Važiuoju dar kelias stoteles, o paskutinėje – kontrolė. Bandau aiškintis, kur tas „šuo pakastas“. Pasinaudojęs paieška užtinku informaciją, kad „Apple“ vartotojai jau 2017 metų pabaigoje buvo susidūrę su keblumais.

M.Ticket „nemylėjo“ tų, pas ką iOS 11 versija (šiuo metu naujausia versija). Bent jau man peršasi tokia išvada – m.Ticket iš dviejų blogybių pasirinko mažesnę, tai yra paaukojo vartotojus, kurie turi 4 kartos iPhone“ išmaniuosius, kad tik veiktų iOS 11 versija.

Viskas suprantama, nes tikras „Apple“ fanatikas tikrai nevaikšto su tokia „pasenusia“ technika – iPhone 4.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Susisiekimo paslaugų“ Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė

Mobilioji programėlė m.Ticket yra sėkmingai atnaujinta ir sklandžiai veikia su Apple Inc. palaikomomis operacinėmis sistemomis.

Tuo tarpu senesnių versijų įrenginiai nėra palaikomi, kadangi Apple Inc. iOS 4 ir žemesnių operacinių sistemų palaikymą baigė 2013 m., dėl to šių įrenginių naudojimas negali užtikrinti saugaus bei sklandaus naudojimosi m.Ticket programėle.

Atkreipiame dėmesį, kad viešojo transporto keleiviai, kurie dėl šių m.Ticket programėlės apribojimų negali pasinaudoti telefone likusiais bilietais, gali kreiptis į SĮ „Susisiekimo paslaugos“ dėl kompensacijos už šiuos bilietus.

Kreiptis reikėtų el. paštu info@vilniustransport.lt