„Wizz Air“ skrydžių kompanija atšaukė savo suplanuotus ir parduotus skrydžius į Milano Bergamo oro uostą, juos pakeisdama skrydžiais į Milano Malpensos oro uostą, kuris yra už 90-100 km (priklausomai nuo to, kurį maršrutą pasirinksi)“, – DELFI rašė nusivylusi keliautoja.

Jai buvo labai nemalonu sužinoti, kad pakeisti skrydžiai yra daug vėlesniu laiku nei buvo į Bergamo oro uostą ir apie tokį svarbų pakeitimą sužinojo tik iš žiniasklaidos – nebuvo pranešta nei el. paštu, nei kitu oficialiu pranešimu: „Įdomiausia, kad informaciją pateikė net ne pati bendrovė, o kita keleivė. Taip pat informaciją apie pasikeitusį oro uostą galima rasti tik prisijungus prie „Wizz Air“ paskyros ir nuėjus į konkretų užsakymą. Juk galėjome apie tai nesužinoti iki pat skrydžio!“.

Milano Bergamas – tarpinė stotelė

Moteris, pasakodama apie savo situaciją, pabrėžė, kad skristi į Milano Bergamo oro uostą turėjo jų didelė, septynių asmenų kompanija.

Milanas turėjo būti tik tarpinė stotelė. Iš Bergamo oro uosto dar tą pačią dieną turėjome kitą skrydį, tiems patiems septyniems žmonėms. „Wizz Air“ variantai pakeisti bilietą į Malpensos oro uostą mums netinka, nes skrydis vyksta per vėlai ir mes nespėsime nuvykti iki Bergamo oro uosto, kad spėtume į kitą skrydį“, – paaiškino susiklosčiusią situaciją ji.

„Wizz Air“ klientei siūlytas kitas variantas, grąžinti pinigus už įsigytą skrydį, irgi netinka: „Bet kokiu atveju mes prarandame antrąjį skrydį iš Bergamo oro uosto, nes nėra, kaip nuvykti į Bergamą arba tai galime daryti tik dieną ar dvi prieš, bet bilietai jau gerokai brangesni. Be to, papildomai kainuos nakvynė, atvykimas į oro uostą ir pan. Visgi tai septynių žmonių kelionė“.

Nukentėjusi keleivė prašė paaiškinimo, ką daryti patekus į tokią situaciją. Galbūt ir daugiau asmenų atsidūrė panašioje situacijoje ir ar yra galimybė tikėtis kompensacijos už galimai papildomai patirtas išlaidas, nors skrydis ir vyks tik po kelių mėnesių.

„Wizz Air“ analizuoja poreikius

Paklausus „Wizz Air“ kompanijos atstovų, ar iš tikrųjų bus vykdomas toks pokytis, kai dalis skrydžių iš Milano Bergamo oro uosto bus perkeliami į Milano Malpensos oro uostą, tokia žinia buvo patvirtinta.

„Avialinijų bendrovė „Wizz Air“ visuomet stebi bei analizuoja klientų poreikius ir Vilnius–Milano Bergamo maršruto atvykimo oro uostą pakeitė į Milano Malpensos oro uostą, siekiant patenkinti keleivių poreikius. Šis Vilnius–Milano Bergamo ir Milano Bergamo–Vilnius maršrutų pokytis įsigalios nuo kovo 25 dienos“ , – buvo teigiama DELFI raštu atsiųstame atsakyme.

Tuo pačiu paminėta, kad keleiviai, kurie anksčiau įsigijo bilietus šiuo maršrutu, vis dar yra informuojami ir jiems automatiškai siūloma skrydžio alternatyva, visiškas pinigų grąžinimas arba 120 proc. sumokėtos sumos grąžinimas į jų „Wizz Air“ sąskaitas.

Gali keisti skrydžius

Civilinės aviacijos administracijos Oro transporto vyriausioji specialistė Rasa Janovičienė DELFI tvirtino, kad oro vežėjas planuoja skrydį iš anksto, tačiau jis turi teisę atšaukti skrydį, pakeisti laiką, atitinkamai apie tai informuojant keleivius, jeigu pastarieji turi į tą skrydį įsigiję bilietą.

„Pagal jūsų pateiktą informaciją iki skrydžio yra likę keli mėnesiai, todėl tikėtina, kad vežėjas fiziškai nespėjo informuoti keleivių jų nurodytais kontaktais. Oro vežėjo prievolė mokėti kompensaciją atsiranda tada, kai jis keleivius apie skrydžio pakeitimus informuoja likus mažiau nei 14 dienų iki suplanuoto skrydžio.

Jeigu žmogus atsitiktiniu būdu sužinojo greičiau, nei jį informavo pats oro vežėjas, jis gali mėginti anksčiau persiplanuoti savo kelionę. Keli mėnesiai yra pakankamas laikas kelionei perplanuoti, todėl papildomos išlaidos nekompensuojamos“, – aiškino ji.
Taip pat svarbu atkreipti dėmesį, kokie skrydžiai, nenuoseklūs ar nuoseklūs, yra perkami. Antru atveju keleiviams lengviau išvengti nepatogumų.

„Keleiviai, įsigydami nenuoseklios kelionės bilietą (kai įsigyjamas ne vienas bilietas, o skirtingi skrydžių bilietai, dvi atskiros vežimo sutartys su oro vežėju) turi įvertinti, kad yra rizika prarasti kitus skrydžius, jei pirmasis vėluos arba bus atšauktas, arba patirti papildomų išlaidų.

Nuoseklios kelionės atveju oro vežėjas būtų atsakingas už keleivių nuskraidinimą iš pradinio oro uosto iki galutinės paskirties oro uosto, tokiu atveju keleiviai būtų išvengę nepatogumų“, – teigė R. Janovičienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)