„Apple“ programinė įranga „iOS“ atsinaujino prieš gerus du mėnesius, o „m.Ticket“ programėleje vis dar neįmanoma įsigyti bilietų. Joks privatus verslas, negalėtų sau leisti tokio trikdžio, kuris stabdytų finansines įplaukas NET 2 MĖNESIUS.

Esu vilnietė ir man gėda už tokią savaivaldybę, kuri per 2 mėnesius, taip taip per 2 MĖNESIUS nesugeba sutvarkyti šios problemos.

Ei, mere, ar negėda? Gal PAGALIAU pasirūpinkite paprastų vilniečių problemomis?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja „Susisiekimo paslaugų“ Viešųjų ryšių ir komunikacijos specialistas Tomas Šiuškus

Mobiliaisiais telefonais su iOS 11 operacine sistema besinaudojantys viešojo transporto keleiviai mobiliojoje programėlėje m.Ticket laikinai negali įsigyti kelionės bilietų. Todėl kol kas prašome naudotis kitais atsiskaitymo už viešojo transporto keliones būdais: bilietais pildyti Vilniečio kortelę – tai galima padaryti tiek internetu, tiek ir bet kurioje Vilniečio kortelės ženklu pažymėtoje bilietų platinimo vietoje, ar įsigyti vienkartinį bilietą iš vairuotojo.

Šiuo metu atliekame mobiliosios programėlės m.Ticket naujinių testavimus, kuriuos baigę pristatysime vartotojams atnaujintą m.Ticket. Įdiegti naujiniai leis išspręsti įvardytą problemą, o taip pat pasiūlysime ir naujų funkcionalumų. Planuojama, kad atnaujinta mobiliąja programėle m.Ticket bus galima naudotis jau šių metų gruodį.

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.