Su DELFI susisiekęs vilnietis papasakojo, kad dėl klaidinančios skrydžio informacijos, nuėjo ne prie tų vartų.

„Atėjus iki nurodytų vartų iki laipinimo likus 30 minučių buvo rodoma Vienos kryptis, o pažiūrėjus į bendrą išvykimo informaciją – vienintelis skrydis į Frankfurtą buvo prie tų vartų, kur skraidino „Lufthansa“, o ne „Ryanair. Tačiau ne iš karto visi suprato, kad įvelta klaida“, – apie painiavą oro uoste teigė jis.

Pasak keleivio, labiau pasisekė anksčiau atėjusiems, nes jie išsiaiškino, kad šį skrydį į Frankfurtą vykdo „Lufthansa“, o ne „Ryanair“, tačiau devyni žmonės liko bėdoje. Tuo pačiu tik du iš jų yra vilniečiai.

„Tik aš ir dar viena ponia esame vilniečiai. Kiti yra iš Palangos, Kauno ir kitų miestų. Jiems nėra, kur eiti. Pagalbos oro uoste neįmanoma sulaukti. Nuėjome į oro uosto administraciją, bandėme skambinti, bet po 15 minučių skambinimo, ryšys nutrūko. Atrodo, kad problemos sprendimui oro uoste išvis nėra jokių žmonių.“ – skundėsi vyras.

DELFI susisiekus su Vilniaus oro uostu, Strateginės komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė nurodė, jog galimai vėliau atvykusiems „Ryanair“ keleiviams buvo parodyta būsimo skrydžio kryptis.

„14.20 val. išvyko oro linijų „Lufthansa“ lėktuvas į Frankfurtą pro A14 vartus, 14.35 val. „Ryanair“ pro A1 vartus. Šie vartai yra skirtingose oro uosto pusėse, tad tikėtina, kad keleiviams atvykus vėliau, nei baigėsi laipinimas šiuo maršrutu, jie matė jau būsimą skrydį. Tokiu atveju rekomenduojame keleiviams rašyti oficialų skundą mūsų keleivių aptarnavimo el. paštu ir atsakingi žmonės išanalizuos detaliai įvykusią situaciją“, – patarė ji.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (159)