Moteris DELFI rašė, kad vienoje iš Vilniaus „IKI“ pirko jautienos kulninę ir nieko blogo neįtarė, kai už prekę susimokėjo.

„Mėsa buvo pigi ir dar buvo taikoma akcija. Ją suviniojo į „IKI“ firminį įpakavimą, užklijavo lipduką su informacija. Kitą dieną norėjau virti sriubą ir pamačiau, kad ant pakuotės lipduko užrašyta – „Varškės sausainiai“, o kaina – 5, 49 Eur/kg. Kartu buvo smagu ir apmaudu, akimirką sudvejojau, ar verta kreiptis, jog taip atsitiko. Gal geriau niekam nepasakoti, juk pati kalta, pati žiopla?“, – retoriškai klausė vilnietė.

Visgi ji apsisprendė nuvykti į tą pačią parduotuvę ir paprašyti ištaisyti klaidą, nors ir nebeturėjo čekio.

„Turėjau tik jo priedą su pirkimo data, adresu, pirkimo kodais ir kita informacija. Taip pat neišpakuotą pačią prekę su kodais ir rekvizitais. Deja, man buvo atsakyta, kad be pirkimo čekio negalima atsekti, ar aš iš tikrųjų taip nusipirkau“, – teigė pirkėja. Ji nesuprato, kodėl pateiktos informacijos buvo per mažai.

Vilnietė neslėpė kartėlio, kad nesulaukė supratingumo iš darbuotojų dėl neturėto čekio. Kitoje parduotuvėje, kai buvo įvykusi tokia pati klaida, jai skirtumą grąžino be jokių ginčų.

Prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė DELFI pranešė, kad apgailestauja dėl šio įvykio ir tikino, jog tai buvo žmogiškoji klaida.

„Apgailestaujame, kad mūsų prekybos tinklo „IKI“ parduotuvėje pirkėja, įsigijusi nurodytą prekę, tik namuose pastebėjo neteisingai įvestą jos kodą. Šiuo atveju turime pripažinti, kad įvyko žmogiškoji klaida, kurios metu prekės kodą kasoje įvedinėjusi darbuotoja sumaišė paskutinius kodo skaičius. Dar kartą pasikalbėjome su visais šios parduotuvės darbuotojais ir paprašėme būti atidesniais renkant prekės kodą kasoje“, – tvirtino ji.

B. Čaikauskaitė tuo pačiu nurodė, kad vadovaujantis prekių grąžinimo bendrosiomis taisyklėmis „IKI“ prekybos tinklo parduotuvėse, grąžinimas galimas tik tuo atveju, kuomet yra prekės įsigijimo čekis.

„Šiuo atveju suprantame ir pripažįstame, kad klaida įvyko dėl mūsų darbuotojo kaltės, todėl esame pasiruošę grąžinti pirkėjai sumokėtus pinigus. Dedame visas pastangas, kad tokia situacija nepasikartotų mūsų prekybos tinklo parduotuvėse. Tuo pačiu esame dėkingi savo pirkėjams, kurie padeda mums tobulėti ir kiekvieną dieną stengtis, kad jų apsipirkimo patirtis būtų pati geriausia“, – aiškino ji.

Viešųjų ryšių vadovė pažadėjo ištaisyti klaidą, jeigu nukentėjusi skaitytoja to panorės.

Pasidalink naujiena, istorija ar nuomone rašydamas el. p. pilieciai@delfi.lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (81)