Gavo žinutę apie įsiskolinimą

Moteris DELFI pasakojo, kad birželio mėn. nusprendė atsisakyti „Cgates“ paslaugų, kadangi pardavė butą ir su šeima išsikėlė gyventi kitur. Kai manė, jog visi ryšiai seniai nutraukti, rugsėjo 22 d. gavo SMS žinutę iš skolų išieškojimo bendrovės „Sergel“.

„Žinutėje buvo rašoma, kad mano įsiskolinimas už „Cgates“ teiktas paslaugas perduotas išieškoti jų įmonei. Vėliau prasidėjo automatiniai skambučiai apie įsiskolinimą, kurį privalau padengti per 7 dienas nuo šio pranešimo ir kad nuo jo gavimo man yra pradėtas skaičiuoti administravimo mokestis“, – apie kaip iš giedro dangaus gautą žinią sakė ji.

Nedelsdama paskambino „Sergel“ ir maloni konsultantė moteriai paaiškino situaciją. Pasak darbuotojos, jų bendrovei buvo perduotas 51, 27 Eur įsiskolinimas. Konsultantė patikino, kad paprašys iš „Cgates“ sąskaitų išklotinių ir iškart pateiks išsamesnę informaciją apie tariamą skolą.

Neįskaityti keturi mokėjimai

Tačiau sunerimusi moteris pati parašė „Cgates“ elektroniniu paštu ir greitai gavo atsakymą, kad yra skolinga už paskutinį mėnesį – 17, 09 Eur.

„Ačiū Dievui, buvo išsaugotos visos mokėjimų kopijos, kurios buvo persiųstos elektroniniu paštu. Galiausiai rugsėjo 26 d. gavau atsakymą, jog nebuvo įskaityti 4 mokėjimai, bet jie perduoti į apskaitos skyrių, mokėjimus įskaičiuos ir skolos pranešimas bus atsiimtas“, – teigė ji.

Buvusi „Cgates“ klientė norėjo visiems patarti būti atidiems ir visada išsaugoti mokėjimus, kad paskui žmonės neliktų „kalti“, jei neįskaitys vieno ar dviejų mokėjimų.

„Mano nervai tikrai buvo sugadinti ir veltui sugaištas laikas aiškinantis visas šias peripetijas“, – neslėpė apmaudo moteris.

Naudojosi netinkama sąskaita

„Cgates“ komercijos direktorius Tomas Burovas DELFI teigė, kad taip atsitiko dėl labai paprastos priežasties – dėl neteisingai atlikto mokėjimo jų buhalterinės sistemos neįskaitė apmokėjimo.

„Tokia situacija susidarė, nes klientė tris mėnesius mokėjimus atliko į netinkamą sąskaitą ir nurodė klaidingą mokėtojo kodą. Pavasarį mūsų vartotojams Panevėžyje keitėsi mokėjimo tvarka ir apie tai juos informavome gegužės ir birželio mėnesio sąskaitose. Tose pačiose sąskaitose klientei pateikėme ir informaciją apie negautus apmokėjimus už senesnius mėnesius“, – apie susidariusią painiavą aiškino direktorius.

Kadangi bendrovė nesulaukė apmokėjimo ir patikslinimo iš klientės pusės, laikydamiesi vidinės tvarkos, rugpjūčio pradžioje jai išsiuntė dar vieną informacinį pranešimą apie susidariusią skolą paslaugos teikimo adresu ir sutartyje jos nurodytu el. paštu.

„Nesulaukus jokios reakcijos, rugsėjo pabaigoje automatiškai klientės duomenys buvo perduoti skolų išieškojimo bendrovei. Po to klientė su mumis susisiekė, pateikė įrodymus, jog mokėjimai buvo atlikti, ir įsiskolinimą panaikinome“, – nurodė T. Burovas.

Tuo pačiu jis pabrėžė, kad norint išvengti tokių nesusipratimų ateityje, klientams rekomenduojama kaskart patikrinti, ar mokėjimų metu pateikia teisingą informaciją, o, turint abejonių, visada kreiptis į „Cgates“ klientų aptarnavimo centrą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (101)