Vilnietės teigimu, Rugsėjo 1 - osios rytą jų šeima buvo gerai nusiteikusi. Visgi nuotaiką greitai sugadino per naktį nuvytusios Justiniškių „LIDL“ pirktos rožės. „Ryte pamatėme, kad lapai apipeliję. Dar bandžiau juos nuimti, bet tada ir kiti nubyrėjo.“ – pasakojo moteris.

Iškart po tokio akibrokšto, ji kreipėsi į „LIDL“ administraciją, kad grąžintų pinigus. Vilnietei buvo paaiškinta, jog pirma reikia parodyti čekį. „Jie man parašė ir pasiūlė gražinti pinigus su čekiu, bet iki kokio absurdo nusiritome, kad dėl gėlių reikia saugoti čekį“, – piktinosi moteris.

Čekis būtinas ir gėlėms

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento atstovė Valerija Lebedeva DELFI komentavo, kad atsiprašo dėl pirkėjos patirties. Tuo pačiu akcentavo, kad visų prekių grąžinimui reikia čekio. „Būtinybė pateikti čekį, norint susigrąžinti pinigus už nepatikusį ar nekokybišką pirkinį, taikoma ir gėlėms“, – teigė atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (134)