Atgal grižtant – sudegė antras ventiliatorius, dėl ko teko neplanuotai sustoti degalinėje ir prarasti brangų laiką, skirtą apžiūrėti Klagenfurtą. Taip pat rusiškai kalbanti gidė minėtame mieste išvis nereikalinga, bet kelionių agentūros dėka turejome jai už paslaugas sumokėti. Manau, kelionių organizatoriai „Guliverio kelionės“ turi pasirūpinti lietuviškai kalbančio gido paslaugomis arba, kitu atveju, neimti pinigų už rusiškai kalbantį gidą. Daugelis jaunuolių šiais laikais juk nesupranta šios kalbos, o kelionių vadovė nesugebėjo net išversti ką pasakoja. Tačiau vertė į gestų kalbą, kurią, aišku, irgi mažai kas supranta.

Dar ji teigė, kad mieste nedirba nei kavinės, nei parduotuvės, bet, visų nuostabai, dirbo viskas, kas įmanoma. Aš siūliau mieste papietauti, bet gidė kategoriškai vežė į kolonėlę valgyti, kur pati gauna nemokamo maisto. Labai mažai kas iš autobuso keleivių ėjo ten valgyti, nes visose maistas nekokybiškas ir neskanus tiek Lenkijoje, tiek Austrijoje. Taip pat viešbutyje nebuvo kondicionieriaus ir jokios galimybės už jį susimokėti. Kelionių vadovė melavo, kad Italijos viešbučiuose jų nebūna.

Viešbutyje per pusryčius buvo duodama laba neskanios kavos, tik vienos rūšies dešra, kai tuo pačiu kitam autobusui buvo tiekiama kava iš aparato su dviejų rūšių kumpiu ir karšta bandele prie jų. Na, o pas mus pusryčiai buvo visiškai tragiški visą kelionės laiką – išskyrus paskutines dienas čekų viešbutyje. Kelionės vadovė kartojo, kad su tuo reikia susitaikyti, bet tada vieno nesupratau – kas kam pinigus moka? Ar ji mums už kelioną ar mes jai 1000 eurų sumokėjome ir gavome visą šitą nesamonę?

Visos ekskursijos į miestus tragiškai suplanuotos, nepaliekant laiko miestams apžiūrėti. Toks vaizdas, kad vadovės kelionės tikslas grįžti į viešbutį suvalgyti vakarienę, kuri irgi stebino. Dar nesu valgęs permatomo mėsos kepsnio.

Grižtant prie autobuso, tai vežančios įmonės dėka visą kelionės laiką turėjome kęsti turkiškos pirties efektą, autobuse buvo kone virš 34 laipsnių, net kelnės pradėjo smukti.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja „Guliverio kelionių“ direktorius Algis Brazionis

Visų pirma, norime padėkoti, kad keliavote su „Guliverio kelionėmis“. Dėkojame už išsamų atsiliepimą apie kelionę ir atsakome į išsakytus priekaištus.

Parduodami šią kelionę mes nesiūlome konkretaus tam tikros kategorijos viešbučio. Kelionė organizuojama apgyvendinant turistinės klasės viešbučiuse viename iš Rimini Rivjeros kurortų. Ne visi turistinės klasės viešbučiai turi oro kondicionierius kambariuose, todėl mes jų savo turistams negarantuojame. Jiems esant, keliautojai gali vietoje juos užsisakyti ir susimokėti. Kadangi viešbučius užsakome per partnerius Italijoje, grupės dažniausiai gyvena vis kitame viešbutyje. Labai gaila, bet šiame viešbutyje tokios galimybės nebuvo.

Užsakydami viešbutį taip pat užsakome ir standartinius pusryčius. Kai kurie užsakovai atskirai tariasi su viešbučiais dėl pagal jų reikalavimus paruošiamų pusryčių už papildomą mokestį.

Taip pat norime informuoti, kad lydintis kelionės vadovas neturi teisės vesti ekskursijų miestuose. Tad kur yra galimybė, užsakome vietinius gidus lietuvių kalba. Tačiau, kur tokios galimybės nėra, užsakomi gidai kita kalba (pvz.: anglų, rusų, vokiečių ir kt.), o lydintis kelionės vadovas nesuprantantiems išverčia.

Kuomet kelionės iš Italijos į Lietuvą metu sugedo autobuso kondicionierius, kelionės vadovei apie tai informavus, suradome servisą Klagenfurte, bet kadangi buvo šeštadienis, deja su austrais nepavyko susitarti, kad suremontuotų kondicionierių. Labai atsiprašome už nepatogumus, kuriuos patyrėte sugedus kondicionieriui, ir pervesime 50 Eur kompensaciją.

Atosotogų metas kaip reikiant įpusėjo, todėl DELFI skelbia įdomiausių atostogų istorijų konkursą.

Galbūt jau atostogavote ir galite papasakoti, ar kokybė jus nustebino? Kiek įprastai skiriate atostogoms ir kaip ši suma pastaruoju metu keitėsi? Kur, jūsų manymu, verčiausia atostogauti? Kurių vietų dėl kainų patartumėte vengti – gal atostogavote ten, kur poilsis nebuvo vertas sumokėtų pinigų? Padėkite nekartoti jūsų klaidų kitiems!

Jūsų minčių ir nuotraukų laukiame el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Atostogos“. Vienam Jūsų padovanosime puikią knygą, kuri tikrai įkvėps keliauti – Umberto Eco „Pape Satàn aleppe“ straipsnių rinkinys.

Konkurso taisyklės:

1. Konkursas vyksta iki rugpjūčio 30 d. – iki šios dienos galima siųsti tekstus, kurie portale gali būti publikuojami ir vėliau;

2. Dalyvauti žaidime gali visi. UAB „Delfi“ darbuotojai žaidime dalyvauti negali;

3. Nugalėtojai/-os renkami/-os redakcijos ir bus skelbiami rugpjūčio 31 d. iš visų dalyvavusių žaidime. Nugalėtojas ar nugalėtoja bus skelbiamas konkursiniame tekste ir jam/jai pranešama asmeniškai žaidime nurodytu el. paštu.;

4. Konkurso prizas – vienam skaitytojui padovanosime Umberto Eco „Pape Satàn aleppe“ ;

5. Konkurso dalyvis sutinka su šiomis Taisyklėmis ir pareiškia, kad jis/ji pateikia savo duomenis DELFI savo noru ir sutinka, kad jo/jos pateikti duomenys, būtų saugomi delfi.lt duomenų bazėje 3 savaites. Konkurso dalyvis pateikia savo duomenis delfi.lt tam, kad tretieji asmenys (šiuo konkrečiu atveju konkurso prizo steigėjas) galėtų prie šių duomenų prieiti, juos peržiūrėti ir kopijuoti, norėdamas susisiekti su konkurso dalyviais.