Iškart (20:45 laiku) paskambinau ant bankomato nurodytu telefonu, atsiliepęs žmogus patarė skambinti numeriu 1608, kur suteikiama apie DNB procedūras informacija. Paskambinęs jiems, atsiliepęs žmogus pareiškė, kad reikia rašyti laišką per DNB elektroninę bankininkystę. Grįžęs namo iškart parašiau laišką ir paaiškinau situaciją.

Kitą rytą gavau laišką, kad įvykis užregistruotas ir bus išnagrinėtas per 30 dienų. Kadangi pinigai yra mano atostoginiai, tiek laukti negaliu. Sunkiai dirbau ir užsitarnavau atostogas, bet DNB iš manęs jas pavogė.

Parašęs antrą laišką per DNB elektroninę bankininkystę, kad tiek laukti negaliu ir reikalauju grąžinti pavogtus pinigus, gavau atsakymą, kad situacija ginčytina.

Nelabai suprantu: kai žmogus skolinasi iš banko – jis moka palūkanas. Tačiau bankas, pasirodo, gali tiesiog pasisavinti pinigus?

Mano paskutinė viltis – viešumas, nes šiuo metu atostogauju be pinigų.

DELFI komentuoja DNB banko komunikacijos vadovas Valdas Lopeta

Tokios situacijos, kai bankomatai persikrauna pinigų įnešimo metu, nutinka ypač retai, tai vienetiniai atvejai. Gavę tokį kliento skundą, mes sulaukiame bankomato inkasavimo duomenų, palyginame operacijų ataskaitą su skunde nurodyta suma ir nedelsiant atstatome neatitikimus.

Klientams nurodome maksimalų skundo nagrinėjimo terminą – 30 dienų, tačiau tokio pobūdžio problemų sprendimas dažniausiai užtrunka gerokai trumpiau. Iš esmės, proceso greitis labiausiai priklauso nuo bankomato inkasavimo dažnio. Dažniausiai jie yra inkasuojami kas septynias dienas.