Visada apsistodavome viešbutyje „Senoji Palanga“, kur visuomet viskas būdavo gerai. Šį kartą ten nebuvo vietų ir nusprendėme apsistoti kitur, tad šeštadienio popietę išvažiavome į Palangą ir paskambinome nurodytu telefono numeriu. Kitame laido gale atsiliepė pagyvenusi moteris, pasiteiravome, ar turi laisvą gerą kambarį. Išgirdome teigiamą atsakymą. Kainą suderinome 40 eurų.

Nuvykome mes pas tą moterėlę. Tik įvažiavus į kiemą mus pasitiko viskuo nepatenkinta šeimininkė... Pirmas jos nepasitenkinimas buvo išsakytas: „Iš Jūsų mašinos tikiuosi nebėga tepalai“. Suprask, jei bėga – tai varykite iš kiemo, statykite kur norite. Arba susimokėsite. Štai taip 2017 m. laukia klientų Palanga. Sakau: „Ponia, nebėga tepalai“. Mūsų automobilis „Lexus“ 2010m.

Tada parodė mums kambarį. Drįsau paklausti, ar jame yra rankšluosčiai. Atsakymas: „Jūs už 40 eurų norite dar ir visapusiško aptarnavimo? Aišku, kad nėra nei muilo, nei rankšluosčių“. Pratylėjau, paėmiau raktus nuo kambario. Pinigus už kambarį liepė sumokėti tuoj pat. Padaviau 40 eurų ir paprašiau sąskaitos – faktūros... Šeimininkė iškart atsakė, kad jei nepatinka, galime neapsistoti. Jokių sąskaitų.

Paprašius parodyti higienos pasą – leidimą, pateikti irgi atsisakė. Galiausiai, paėmėm raktus, užėjom į kambarį ir išties nieko – nei gesintuvų, nei rankšluosčių, nei muilo, tik buvusių klientų palikimas – panaudotos makiažui valyti servetėlės.

Tiesiog nemaniau, kad taip dar gali būti. Mano nuomone, kai klientas atvažiuoja ir moka pinigus, privalo būti ir gesintuvas numeryje, taip pat rankšluosčiai ir muilas. Net evakuacijos plano paprasčiausiai nėra, ką kalbėti apie sąskaitas ar mandagų bendravimą.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Klausiame, o kokia jūsų poilsio patirtis Lietuvos kurortuose? Ir kaip manote, kiek Lietuvoje sumokėjus už kambarį, galima tikėtis geresnio aptarnavimo? Laiškus siųskite adresu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Poilsis“.