Tik įėję į kambarį pajutome nežmonišką karštį, todėl norėjome įjungti kondicionierių, bet kondicionierius neveikė, o iš registratūros dirbančio administratoriaus gavome atsakymą, kad kondicionierius bus įjungtas tada, kai to panorės valdžia.

Kaip paaiškėjo vėliau, kondicionierius nebuvo vienintelė šio viešbučio problema... Vonios kambarys taip pat labai „nudžiugino“: nešvarumai, kalkės, dulkės, skylės sienose, toks jausmas, kad esame dar Sovietų Sąjungos laikais pastatytame viešbutyje...

Dėl viešbučio problemų buvo kreiptasi į administraciją, klientų aptarnavimo skyrių, pardavimų biurą ir į marketingo skyrių. Iš vienos darbuotojos gavome atsakymą, kad ji yra išvykus ir šiuo metu nieko negali mums padėti. Apmaudžiausia, kad niekas net neatsiprašė. Kambario 1 nakties kaina yra 169 eurai. Nuotraukos – iš vonios.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

„GrandSpa“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Aurimas Bieliauskas DELFI nurodė, kad pasiaiškinus situaciją paaiškėjo, kad įvyko klaida.

„Įvyko klaida. Kambarys, kuriame buvo apgyvendinti svečiai, turėjo būti išimtas iš rezervacijų sistemos dėl jame planuojamo kosmetinio remonto. Savo ruožtu susisiekėme su svečiais ir radome būdą kaip kompensuoti patirtas nemalonias akimirkas. Ačiū Jums už perduotą informaciją, tai yra labai svarbu tiek man asmeniškai, tiek mūsų organizacijai norint užtikrinti nepriekaištingą svetingumo lygį“, – nurodoma komentare.

Klausiame jūsų – ar esate nusivylę poilsiu, jums siūlomų paslaugų kokybe? Papasakokite, kaip elgėtės, kaip išsprendėte tokią situaciją. Jūsų laiškų laukiame el. paštu pilieciai@delfi.lt.