Kaip paaiškėjo kreipusis į „Maximos“ atstovus, klaidos nėra – prekės to pačio tinklo parduotuvėse iš tiesų gali kainuoti skirtingai.
„Pagrindinėms kasdienio vartojimo prekėms visame tinkle taikome vienodą, žemą prekių kainą. Kita vertus, atsižvelgiant į parduotuvės vietą, pirkėjų srautus, jų poreikius ir pirkimo tendencijas, parduotuvių formatus, likusių prekių asortimento kainos gali nežymiai skirtis. Prekės vienoje parduotuvėje gali būti parduodamos mažesne kaina nei kitoje, jei produkto galiojimo terminas eina į pabaigą, prekė išimama iš asortimento, likęs nedidelis prekės likutis, konkreti prekė yra išparduodama“, – komentuodama situaciją, nurodė „Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Dantė.
Norite pasidalyti savo pastebėjimais apie kainas? Rašykite mums el.p. pilieciai@delfi.lt!