Ilgą laiką važiavimo sąlygos buvo apsunkintos, o ir kelio danga neleido įsibėgėti. Dabar darbai baigti, gatvė graži ir lygi, net eismo juostos sužymėtos. Nepaisant to, ties Tverečiaus ir M.K.Oginskio gatvėmis Saulėtekio kryptimi ir ties žiedu miesto centro kryptimi rugpjūčio 29 d. tebekabojo greitį ribojantys ženklai – 30 km/val.
Rugpjūčio 26 d. važiavimo sąlygos buvo geros, todėl ir greitis buvo atitinkamas – srautas į abi puses judėjo apie 60 km/val., bet buvo važiuojančių ir gerokai greičiau. Ženklų niekas nepaisė, nes visi suprato, kad čia tik butaforija – su eismo sąlygomis tai nieko bendro neturi. Tiesiog kažkieno aplaidumas. O gal tvarka tokia? Darbo valandomis ten kartais dar kažkas daroma, bet tik ant šaligatvių ir važiuojant miesto centro link, viena kryptimi. Tačiau tuomet pastatomi ir papildomi atitvarai, ir laikomasi kitų saugumo reikalavimų dėl vairuotojų perspėjimo. O greitį ribojantys ženklai stovėjo nuolat – ir po darbo valandų, ir savaitgaliais.
Atrodė tikrai tragikomiška, nes vidutinis važiavimo greitis yra nemažesnis kaip 30 km/val didesnis už leidžiamą. Ir tai vyko miesto ribose, judrioje gatvėje. Kaip tuomet pravažiuojant šiuos ženklus turi jaustis vairuotojas, kuris buvo nubaustas kitoje miesto vietoje, jam leistiną greitį viršijus „tik“ 20 km/val.? Tuomet bauda – reali, o čia kasdien ir šimtai, gal net tūkstančiai vairuotojų tai daro – ir nieko. „Kur teisingumas?“, – galvoja pilietis. Arba koks tai yra blogas pavyzdys visam gyvenimui jaunam vairuotojui, kuris lygiai taip pat priverstas važiuoti srauto greičiu? Kokį įprotį jam suformuos ne vietoje ir ne laiku pakabinti ženklai, kai į juos niekas nekreipia dėmesio?

Kaip tik penktadienį pasirodė ir policijos perspėjimas, kad vos po kelių dienų mieste bus taikoma nulinė greičio viršijimo tolerancija – artėja rugsėjo pirmoji. Argi tai ne pasityčiojimas, ar nekvepia veidmainyste ir „pokazucha“? Taigi pravažiuoja ir policijos ekipažai Antakalnio gatve. Triukšmas turėjo kilti seniai, atkreipiant į tai miesto galvų dėmesį. O čia važiuoti 30 km greičiau – ne nusižengimas, o vos už 1 km greičio viršijimą jau bus baudžiama. Tai yra kaip blogas vaiko auklėjimas, kai viskas leidžiama, o paskui vieną dieną už bet kokį prasižengimą – diržas. Koks iš jo išaugs žmogus? Vadinasi, kažkas čia yra negerai valdžios (žmonių) požiūryje. Pradedant nuo smulkmenų ir asmeninės atsakomybės nebuvimo.

O gal jos ir nereikia – kam triukšmauti ir drumsti ramybę? Ateis laikas, suorganizuosim akciją, prigaudysim atsitiktinių pažeidėjų, prirašysim protokolų, paleisim represinį aparatą baudoms surinkti – ir vėl į poilsį. Taip ramiau. Bet ar geriau? Įdomu, ką mąsto miestiečiai?

Beje, M.K.Oginskio gatvės sankryžoje kabo ir dar vienas nereikalingas ženklas – priekyje parodytas greičio matuoklis, kurio ten jau seniai nebėra. Ir vėl tas pats – kuo tikėt žmogui?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi į Vilniaus savivaldybę, kurios Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas atstovas antradienį, rugpjūčio 30 d., atsakė, kad už darbų organizavimą ir saugą objekto ribose yra atsakinga gatvę remontuojanti organizacija.

„Baigdama remonto darbus, įmonė draudžiamuosius ir įspėjamuosius ženklus mobiliai galėjo pašalinti ne darbo metu. Apie šiuos darbo trūkumus įmonė įspėta, kad ateityje neribotų eismo be pagrindo“, – nurodoma komentare.

Papildyta rugpjūčio 31 d.: savivaldybės specialistė Danguolė Baltrušaitienė papildomai nurodė, kad laikinieji kelio ženklai bus nuimti rugsėjo 5 d. pabaigus visos Antakalnio gatvės remonto darbus.