Kaip DELFI pasakojo M. Š., šeštadienio popietę pietūs Žvejų g. esančioje „Katpedėlėje“ jam nenusisekė. Tądien jis užsisakė ir barščių, kuriuos pradėjęs valgyti pastebėjo kai ką keisto.

„Aišku, teko sriubos pavalgyti, kol pastebėjau šitokį nemalonų vaizdą. Priėjus padavėjai ir paklausus, ar viskas gerai, informavau apie įdomius „darinius“ sriuboje. Barščius jie man pakeitė į kitą sriubą“, – pasakojo vyras, paprašęs šaltibarščių. – Mąstau, kiek klientų pasigardžiavo šitokiu „delikatesu“. Manau visas, liaudiškai tariant, katilas buvo išvirtas.“

Kaip pasakojo vyras, dėl kirmėlių sriuboje jis skandalo nekėlė, tačiau sakė, kad tokia nemaloni situacija sugadino ir apetitą, ir nuotaiką. „Be to, gavome sąskaitą, į kurią buvo įtraukti ir barščiai. Aišku, šaltibarščių joje nebuvo“, – pastebėjo Marijus.

Jis sakė pats neprašęs išbraukti barščių iš sąskaitos, nes, jo manymu, tokie veiksmai turėję būti atlikti ir be to. „Kaip suprantu, Lietuvoje turi būti sukeltas skandalas, kad kažkas atkreiptų dėmesį“, – piktinosi jis ir sakė, kad daugiau restorane nebesilankys.

DELFI susisiekė su UAB „Amber Food“, įmonės, kuri valdo „Katpėdėlės“ restoranus, rinkodaros vadove Lina Nikonovaite. Ji nurodė, kad situacija žinoma – kirmėlaitės į patiekalą galėjo patekti iš tiekėjų grybų vien tik dėl žmogiškojo faktoriaus.

„Nuoširdžiai atsiprašėme p. M. Š. dėl šio nemalonaus incidento, kuris mūsų restorane įvyksta pirmą sykį. Kirmėlaitės į patiekalą galėjo patekti vien tik dėl žmogiškojo faktoriaus – atrenkant tiekėjo grybus. Restorano personalas nedelsdamas utilizavo visą galimai užterštą patiekalą, kad jo negautų kiti klientai. Šiuo metu kalbama su grybų tiekėju ir atliekami kiti žingsniai, kad tokie incidentai nepasikartotų ateityje – laikomės griežtų kokybės ir higienos reikalavimų ne tik gamindami maistą, bet ir rinkdamiesi produktų tiekėjus“, – nurodė L. Nikonovaitė.

Pasak jos, jei kartais nutinka taip, kad restorane lankytojas gauna nekokybišką patiekalą, „Katpėdėlė“ niekuomet tokio patiekalo neapmokestina. „Jei tai įvyksta dėl žmogiškosios klaidos, skatiname klientus drąsiai kreiptis į restorano administraciją, kuri greitai išspręs tokius nesusipratimus, ir mokėti teks tik už kokybiškus patiekalus. Susisiekę su M.Š., dar kartą atsiprašėme dėl šios situacijos ir pasiūlėme padengti visas šio apsilankymo „Katpėdėlėje“ metu jo patirtas išlaidas“, – nurodė UAB „Amber Food“ rinkodaros vadovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (218)