Pašte – eilės

Vilnietė Kristina pasiskundė, kad kai kuriuose Vilniaus paštuose pasinaudoti pašto paslaugomis yra beveik neįmanoma. „Šį sekmadienį beveik pusantros valandos prastovėjusi eilėje pašte, esančiame „Akropolio“ prekybos centre, taip ir nesulaukiau jos galo. Niekada paštas nepasižymėjo sparčiu klientų aptarnavimu, tačiau šįsyk, nepaisant, kad dirbo visi kasos langeliai, pašto darbas, galima sakyti, buvo paralyžiuotas“, – tikino vilnietė Kristina.

Pasak jos, eilė Vilniaus 11-ame pašte, kuris sekmadienį būna apytuštis, susidarė dėl klientų, kurie pridavinėjo siųsti neįprastai didelius pašto siuntų kiekius. „Prieš mane eilėje stovėjo moteris, atsinešusi krūvas laiškų. Manyčiau, kad tie Lietuvos pašto klientai, kurie urmu teikia laiškus, turėtų atskirai būti aptarnaujami, siekiant išvengti pavienių klientų laiko gaišinimo“, – teigė moteris.

Ji pažymėjo, kad ir Vilniaus centriniame pašte vakar išvydo itin panašią situaciją, kuomet didžiules dėžes vokų pristatantys klientai prie kasos langelio gerokai „užsibūna“. „Nėra teisinga, kai dėl dviejų ar trijų klientų laiškų kiekio, esame priversti stovėti ir laukti eilėse“, – piktinosi vilnietė Kristina.

Nepatenkintų verslo klientų kerštas?

Lietuvos pašto Pardavimų tarnybos direktorius Aurimas Čiagus teigė, kad pastarosiomis dienomis dalyje Vilniaus paštų yra ženkliai padidėjęs pristatomų pašto korespondencijos siuntų srautas, todėl juose gali susidaryti eilės. „Šiuo metu dvi įmonės, kurioms nesilaikant su Lietuvos paštu sudarytos sutarties įsipareigojimų, buvo sustabdytas sutartinis pašto paslaugų teikimas, savo siuntas teikia per pašto klientų aptarnavimo langelį. Kadangi yra teikiami didžiuliai pašto korespondencijos siuntų kiekiai, todėl jų priėmimas ir apdorojimas, dokumentacijos ir sąskaitų išrašymas užtrunka“, – aiškino Lietuvos pašto atstovas.

A. Čiagus atkreipė dėmesį, kad įprastai verslo įmonių ir kitų pašto paslaugų teikėjų siuntos priimamos pašto skirstymo centruose ar kitose numatytose vietose. „Turime pagrindo įžvelgti net ir tyčinius veiksmus, siekiant sutrikdyti paštų darbą ir sukelti klientų nepasitenkinimą, diskredituoti Lietuvos paštą ir tokiu nesąžiningu būdu bandyti išspręsti savo verslo reikalus“, – teigė Lietuvos pašto Pardavimų tarnybos direktorius.

Pasak A. Čiagaus, pašto paslaugų teikimas vienai įmonių jau kurį laiką yra sustabdytas dėl nemokumo, tuo tarpu kita įmonė yra pažeidusi sudarytos dvišalės sutarties įsipareigojimus.

Lietuvos pašto atstovas patikino, kad šiuo metu klientai, kurie teikia didelius siuntų kiekius aptarnaujami prie atskiros kasos. „Paštuose valdome klientų srautus, siekdami užtikrinti, kad gyventojams atsiimti ar išsiųsti siuntą, pasinaudoti kitomis pašte teikiamomis paslaugomis, nereiktų ilgai laukti eilėse. Neleisime, kad privatūs Lietuvos pašto klientai taptų kitiems įrankiu spręsti savo sutartinių įsipareigojimų nevykdymą“, – pabrėžė A. Čiagus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)