Skaitytojos istorija paskatino mane prisiminti prieš dvejus metų man nutikusį įvykį. Visa tai įvyko Šiauliuose. Vyras turėjo seną „Nokia“ telefoną (ne išmanųjį ir „ne pirmos jaunystės“) , bet jam suskilo aparato ekranas. Vyras dirba vairuotuoju ir naudojasi laisvų rankų įranga. Mums jau daugiau nei 40-imt, todėl tas naujas technologijas ne taip greitai perprantame kaip jaunimas.

Užsukome į vieną saloną, pasakėme jaunai konsultantei kad mums reikia tokio telefono, kad veiktų laisvų rankų įranga. Aišku, pagalvojau, kad jei jau tame sename telefone ji yra, tai naujame tikrai bus, nes pamačiau, kad parašyta, kad „Bluetooth“ yra. Ji mums pasiūlė naujesnį telefono modelį su didesniu ekranu, sakė, visi šituos perka, viskas tikrai yra.

Nusipirkom, tada sumokėjome apie 200 litų (apie 58 eurus). Parsinešę telefoną namo, pabandėme prijungti laisvų rankų įrangos priedus, bet to padaryti nepavyko (…).

Kitą dieną su visu supakuotu telefonu nuėjau atgal į saloną, pasakiau, kad pasiūlė ne tą, ko prašėme. Paprašiau arba priimti atgal, arba pakeisti į kitą, kad ir tektų primokėti. Pasakė, kad priims, bet turiu nunešti patikrinti telefono į garantinio aptarnavimo punktą, ar jo nesugadinau. Nunešiau į netoli esantį, sumokėjau 20 litų (apie 5,8 euro), palaukiau porą valandų, kol ji patikrino, ir gavau dokumentą, kad viskas tvarkoje. Nunešiau telefoną atgal į saloną, o ten pardavėja susiskambino su parduotuvės vedėja ir nusprendė, kad telefono nepriims, nes aparatai nekeičiami ir atgal nepriimami. Keista, kodėl to nepasakė iš karto ir dar privertė susimokėti tuos 20 litų.

Kitą diena kreipiausi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, kur man paaiškino, kad telefoną turėjo priimti, nes jie suklydo, liepė visa tai surašyti ir nunešti salono vedėjai per 10 dienų. Nurodė, kad gavus atsakymą, turėtume vėl kreiptis į inspekciją. Deja, pritrūko laiko ir kantrybės, taip šitos kelionės ir nebaigiau, o telefonas liko gulėti namuose. Gal ir mes kalti, kad į saloną ėjome be jaunesnių patarėjų ar gimėme per anksti, bet saloną aplenkiu iš tolo...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipusis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą buvo nurodyta, kad telefonas yra priskirtinas prie negrąžintinų prekių – šis prekę gali priimti nebent geranoriškai.

Esate atsidūrę panašioje situacijoje ir norite pasidalyti savo patirtimi? Jūsų minčių laukiame elektroniniu paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Patirtis“.