Parduotuvė nedidelė – joje kelios dirbančios moterys. Viena iš jų klausia, ar aš su pudra. „Taip“ – atsakau, pagalvojusi, kad norėčiau aš būt rugiaveidė ir lakstyti laukais palaidais plaukais, bet, kaip ir 90 proc. sostinės moterų, esu susišukavus ir su dieniniu makiažu.

Tada viena iš moterų, pagal reprezentaciją panaši ne į eilinę pardavėją, o vadovę ar net savininkę, sako „tuomet aš jums duosiu užsidėti maišelį“. Akimirkai sutrinku ir, berods, paklausiu „Ant ko?“. „Užsimauti ant galvos, – sako toji - kad neišteptumėt drabužio“ ir realiai iš kažkur ištraukia skaidrų maišelį.

Aš vis dar negaliu patikėti, kad ji tai siūlo ir pradedu garsiai juoktis. Mūsų pokalbį nugirsta ir dvi vyresnio amžiaus moterys, ką tik įžengusios pro duris ir kažką pajuokauja apie skyles, kurias gal vertėtų prakirpti. Sakau „Žinot, aš suprantu jūsų motyvaciją, bet gal tiek to... nesimatuosiu“. Matau, kaip mano draugė apakusia išraiška veide kabina atgal sudominusį paltą ir sako „Gal jau eikim iš čia“.

Išėjus dar kurį laiką ima juokas, ir jis ištinka bet ką, kam papasakoju apie įvykį. Pagalvoju, kad gal reikėjo tos ponios paklaust, ar norėtų ji į tą maišelį dichlofoso papurkšt ar „Moment“ klijų išspaust, nes aš nesu to darius, bet girdėti teko. O gal reiktų ir lipnia juosta pasinaudot? O gal ji galėtų asmeniškai pademostruoti kaip visą pasimatavimo su maišeliu ant galvos procedūrą atlikti?

Atsukusi atgal „juostelę“, suprantu, kad jei ji tokį reikalavimą pateikė „savaime aišku“ tonu, vadinasi, čia įprastas bajeris toje parduotuvėje. Įsivaizduojat – užeina kokia Daina Bosas į tokią parduotuvę (nors gal ji tokių pigių drabužių neperka...) ir jai pasiūlo maišelį ant galvos. Ar čia visgi selektyvus pasiūlymas – asmeniškai man? Keista, kad nepaprašė parodyt piniginės, kad galėtų įvertinti, ar aš finansiškai pajėgi tą kostiumėlį nusipirkt.

Nu ir ką aš galiu pasakyt – laikas „Day Off“ tiesiog pasikabinti „reklamą“ lange „Dėmesio: jums reikalingas maišelis ant galvos“ – tuomet visiems bus iš anksto aišku, su kokiais verslininkais turi reikalą.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi „UAB „Mados garantas“, kuriam priklauso prekės ženklas „Day off“, kontaktiniu telefonu. Juo atsiliepė ir situaciją pakomentavo parduotuvėje dirbanti Raminta Varanavičienė, kuri ir pateikė klientę nustebinusį pasiūlymą.

Pasak R. Varanavičienės, įvyko nesusipratimas ir parduotuvėje buvo daugiau žmonių, kurie gali tą patvirtinti. Jos teigimu, pirkėjai „maišelį“ ji pasiūlė, tačiau jis specialiai tam skirtas ir naudojamas ir kitose parduotuvėse.

„Tai tikrai ne paprastas maišas, o toks kaip iš medžiagos padarytas tiems, kas drabužius matuojasi su pudra, kad neišteptų“, – paaiškino ji, nurodžiusi, kad kitose prabangiose parduotuvėse, pavyzdžiui, „Du broliai“ ar „Maxmara“, tokie maišeliai-servetėlės taip pat duodami, jie skirti matuotis šventinius drabužius.

Moteris tikina, kad iškart atsiprašė pirkėjos, kai pamatė, kad ji įsižeidė. „Atsiprašiau tą akimirką, kai pastebėjau, kad ji labai supyko, pasakiau, atsiprašau, nenorėjau Jūsų įžeisti“, – sakė pardavėja.

Ji patikino, kad tai buvo pirmas kartas, kai pirkėja įsižeidė dėl minėto pasiūlymo. Pasak pardavėjos, speciali priemonė matuojantis drabužius, siūloma visiems klientams be išimties, jei tam yra poreikis.