„Šiandien su žmona tradiciškai nuėjome suvalgyti dienos pietų į vieną iš „Panoramoje“ esančių kavinių. Pasirinkome „Charlie“ piceriją. Prisėdę iškart įnikome į meniu, ir kai jau užsisakėme maistą, pastebėjom, kaip grindimis prabėgo kažkoks tamsus šešėlis“, – pasakojo į DELFI kreipęsis Dominykas.

Vyriškio teigimu, padavėjai atnešus sriubą, ant sienos jis pamatė tarakoną, kuris „godžiai žiūrėjo, kaip valgome nuo sienos“. Jis taip pat minėjo, kad kitą pastebėjo perbėgant per grindis.

Pamatęs tarakoną, jis pasikvietė kavinės administratorę, kuri, pasak skaitytojo, pradėjo atsiprašinėti ir teigė, kad jai dirbant kavinėje taip dar nėra buvę.

Vyriškis piktinosi, kad ji „net nepasivargino nuimti šio mielo padarėlio nuo sienos“. Vis dėlto, skaitytojas sakė maisto neatsisakęs ir už jį sumokėjęs.

Situaciją DELFI pakomentavo „Amber Food“ restoranų tinklo rinkodaros vadovė Lina Nikonovaitė.

„Prieš porą savaičių prekybos centras „Panorama“ vykdė planinį kenkėjų naikinimą visame prekybos centre ir apie tai perspėjo visus savo nuomininkus. Mūsų savo restorano patalpose šių kenkėjų nebuvome pastebėję.

Griežtai stebime, kad „Amber Food“ tinklo restoranuose būtų laikomąsi higienos normų, nuolat valome ir dezinfekuojame ne tik patalpas, bet ir inventorių – tai įrodė ir Valstybinės Maisto ir Veterinarijos Tarnybos puodelių reitingas, kai net keli mūsų restoranai buvo įvertinti aukščiausiu balu.

Iš anksto neįspėję inspektoriai tikrina ir vertina bendrą kavinės higienos būklę, savikontrolės sistemos įgyvendinimą, maisto gaminimo technologijas, įrangą, produktus, produktų pirkimo atsekamumo užtikrinimą, pagrįstų skundų skaičių, veiklos sustabdymo atvejų skaičių ir net personalo kaitą. Vertinimo kriterijų daug, tačiau svarbiausias jų – higienos būklė, tad, kuo daugiau puodelių ant maitinimo įstaigos durų, tuo ji geresnė.

Reaguodami į šį incidentą, inicijuosime papildomą restorano patalpų apžiūrą, kad mūsų klientai jaustųsi ramūs ir gautų aukščiausio lygio paslaugas“, – nurodė ji.

PLC „Panorama“ generalinės direktorė Birutė Kalanovaitė nurodė, kad „Panoramoje“ reguliariai vykdomi prevenciniai veiksmai prieš vabzdžius.

„Rugsėjo 10 d. kaip tik buvo vykdoma bendra prekybos centro patalpų dezinsekcija, nepaisant to, kad kenkėjai buvo pastebėti vos keliose vietose, pagalbinėse patalpose. „Panoramos“ administracija taiko visas prevencines priemones ir imasi veiksmų siekiant užtikrinti bendrą prekybos centro švarą bei tvarką“, – paaiškino ji.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (110)