Į Vilniaus Šeškinės „Iki“ prekybos centrą užsukome pirmą kartą gyvenime, labiau sušilti, nei apsipirkti. Būtent šią parduotuvę pasirinkome todėl, kad vaikai labai norėjo piktų paukščių, kuriuos, kaip girdėjo per televiziją, galima gauti už nurodytas prekes ar tam tikrą sumą, sumokėtą už pirkinius.

Nusipirkome, ko reikėjo ir priedo pasiėmėme krūvą glazūruotų sūrelių, kurie buvo pažymėti piktų paukščių lipdukais – kad po vieną gautų abu mažyliai.

Susimokėjome, tačiau atiduodama kvitą pardavėja atsiprašė, kad nebeturi to, dėl ko į šią parduotuvę užsukome – tų nelaimingų paukščių. „Visoje parduotuvėje nėra ir šį savaitgalį nebus. Ateikite pirmadienį ir su kvitu galėsite pasiimti“, - paaiškino.

Ta nauja manija, mano nuomone, idiotizmas ir patys kalti, kad jai pasidavėme. Tačiau, kaip įsitikinome, jos organizatoriai – cinikai, jei ne daugiau. Labiausiai mane apstulbino žinia, kad dėl parduotuvės kaltės negavę dovanėlių, jų turėsime grįžti būtent į tą patį prekybos centrą Šeškinėje, o ne kitur.

„Kur pirkote prekes, kur negavote paukščių, ten ir turėsite jų ateiti, tik neskubėkite, nes savaitgalį neveš“, - pakartojo ir informacijoje.

Tačiau man taip ir liko neaiškūs keli dalykai. Visų pirma, kodėl agresyvią reklaminę akciją surengę „Iki“ specialistai vilioja į parduotuvę vaikus iš tolo matomais piktų paukščių balionais, jei tų žaisliukų nebėra ir visą savaitgalį nebus?

Kodėl iš prekybos centro lentynų  nenuimti piktų paukščių paveikslėliai, žymintys prekes už kurias jie turi būti duodami, bet – neduodami?

Kodėl agresyvios piktų aukščių reklamos fone nėra įspėjimo pirkėjams, kad prekybos centras neturi to, kuo bando privilioti mažuosius?

Mums su saviškiais nusivylimas „Iki“ baigėsi bendru sutarimu: išbraukiame šį prekybos tinklą iš tų, į kuriuos einame sąrašų kaip nepatikimą – nevykdantį savo įsipareigojimų ir negerbiantį klientų.

„Iki“: atsiprašome mamos, figūrėlių jau atvežėme

Į nepatenkintos mamos laišką sureagavo prekybos tinklas „Iki“.

„Pirmiausia labai atsiprašome laiško autorės ir jos vaiko dėl nesusipratimo, kurį jau išsprendėme – minėtoje parduotuvėje jau atvežtas pakankamas kiekis piktųjų paukščių žaidimo figūrėlių. O mamai Ievai patogiu būdu pristatysime daugiau „Angry birds Egg‘z“ žaidimo figūrėlių. Susidomėjimas „Angry birds Egg‘z“ žaidimu išties didžiulis. Džiaugiamės, kad mums pavyko paskatinti gyvą vaikų bendravimą ir juos atitraukėme nuo mobiliųjų telefonų ir kompiuterių“, - DELFI atsiųstame komentare sako prekybos tinklo „IKI“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis.