Tačiau vieną dieną kažkokiam klerkui „šovė“ į galvą geniali mintis, kad 92 mikro autobusas „nuneša“ 48 autobuso pelnus, dėl to reikia jį panaikinti ir leisti uždirbti miesto autobusui. Deja deja, kaip tarė, taip ir padarė, 92 mikroautubusą „nuėme“, ir leido važinėti 48 autobusui, dirbti, dirbti, kad tik pelnas būtų. Juk nesvarbu, kad tas autobusas važinėja kas valandą ar dar rečiau.

Kad vaikai, studentai ir visi kiti gyventojai nebeturi teisės, pasiekti miesto tada, kada jiems reikia, o tik tada, kada protingi klerkai nusprendė. Pabandžius atrasti šioje vietoje teisybę, pasirodė, kad mes, beveik 5000 tūkstančiai gyventojų, esam niekas, nes mūsų gyventojų pajamų mokestis sukrenta į Kauno rajono biudžetą, o maršrutas tai Kauno.

Nors likusias savo pajamų dalis išleidžiame Kaune, nes rajone nelabai yra kur leisti, anot Kauno keleivinio transporto komisijos, tai tie piniga valstybei „nueina“. Ech, gal kas nors man, kvailai, pabandys paaiškinti, iš ko Kauno miesto savivaldybė gyvena? Turbūt ne iš valstybės biudžeto.

O mes čia tie, kuriuos atkirto nuo miesto, esam tokia šutvė niekalų, į kuriuos nereikia žiūrėti ir kuriems galima pamėtėti vieną kitą papildomą autobusą, kitaip sakant, sumainyti laikus, nuimti vienur, uždėti kitur. Nors Kauno miesto savivaldybės transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas P. Keras teigė, kad ta pačia kryptimi važiuojančių maršrutų sumažės, tačiau miesto gyventojai turės tą pačią susisiekimo galimybę, „baigsis lenktynės miesto gatvėse”.

Tai gal P. Keras gali atsakyti mums, Raudondvario gyventojams, kur tos galimybės, kur pagrįstai išnagrinėti eismo srautai, ar jų ėmėtės tik tada, kai mes, Raudondvario gyventojai, surinkom parašus ir pradėjome stuksenti galvomis į nepramušamas valstybės tarnautojų siena? Juk ten sėdit Jūs, tie, kurie gyvena ne iš mokesčių mokėtojų pinigų, o iš oro, o šitoj pusėj esam mes, ta niekam tikusi mokesčių mokėtojų šutvė, kuri kažko nori, nes iš jų atėmė.

Mums nereikia jokių naujovių, tik susisiekimo su Kauno miestu, tokio, koks buvo iki kovo 17 dienos. Ar Jūs pasiruošę padidinti 48 autobuso grafiką iki tokio maršrutų skaičiaus, kokį sudarė 92 mikroautobusas, ar tiesiog eilinį sykį „išdūrėt“?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI aukščiau aprašytą situaciją pakomentavo Kauno miesto savivaldybės administracijos, Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras:

Raudondvaris nėra Kauno miesto dalis. Ši gyvenvietė yra Kauno rajono savivaldybėje, todėl susisiekimo su šia gyvenviete perspektyvą turėtų komentuoti šios savivaldybės atstovai.

Iš Kauno į Raudondvarį važiuoja 48 ojo miesto maršruto autobusai. Nuo gegužės 1 d. planuojama 30 proc. padidinti 48 ojo autobusų maršruto reisų skaičių. Šis maršrutas yra nuostolingas ir nuostolių jame padengimui iš Kauno miesto biudžeto per metus skiriama daugiau nei 200 tūkst. Lt.

Dėl šios priežasties ateityje ženkliai didinti miesto viešojo transporto reisų skaičių į Raudondvarį - neplanuojama. Ta pačia kryptimi per dieną važiuoja dar kelios dešimtys priemiestinių autobusų reisų, todėl jei miesto autobusų tvarkaraštis yra nepatogus, rajono gyventojams siūlytumėme rinktis priemiestinius maršrutus.

Visais atvejais susisiekimo klausimais gyventojai turėtų kreiptis į savivaldybės, kurios teritorijoje gyvena, administraciją“.