Koncernui „Vikonda“ priklausančios įmonės reklamai pasitelktos merginos „Siemens“ arenoje negalėjo netraukti akių. Ypač vyrų. Mat jų kostiumai ne tik išryškino moterų figūras, bet ir kone apnuogino jų sėdmenis. Sužavėti šiuo vaizdu liko ne visi.

„Kai prieš rungtynes su suomiais pamačiau šias merginas, pirmiausiai šovė mintis, kad reklamuojamas kažkoks striptizo klubas. Pasirodo, į jas reikia kreiptis „kai norisi dešros“. Žinote, man po šito dešros visiškai nesinori“, - teigė reginiu pasipiktinęs DELFI skaitytojas Pranas.

Vilniečio žodžiais, buvo matyti, kad savo apdarais patenkintos ir ne visos „Fanų dešreles“ reklamuojančios merginos.

„Mačiau, kaip jas varsto gašlūs žvilgsniai. Merginų užpakaliai fotografuojami ir kraunami į „Facebook“, kartkarčiais prieina koks nors budulis ir visiškai atvirai jas nužiūrinėja. O kad būtų dar „gražiau“, apatinė kostiumų dalis su kiekvienu žingsniu kyla aukštyn. Suprask, jei „norisi dešros“, žiūrėk į pliką užpakalį. Mačiau, kaip merginos raudonavo, nuolat taisėsi kostiumus, kad nors kiek pridengtų visą šitą „reginį“. Tai pasityčiojimas iš moterų“, - piktinosi Pranas.

DELFI apie „Fanų dešreles“ reklamuojančių merginų aprangą pasiteiravo „Krekenavos agrofirmos“ rinkodaros vadovo Gyčio Svilainio. Jo teigimu, tokie drabužiai yra įprasti reklamuojant įvairius produktus.

„Nuomonių gali būti dvejopų – vieniems vienokia apranga gali atrodyti iššaukiančiai, kitiems kitokia. Bet jei pasižiūrėtume, kaip atrodo promo komandos visame pasaulyje, (...) tokių aprangų galime prisižiūrėti sočiai. Kadangi ir pats produktas yra fanų, tai yra, susijęs su krepšiniu, sportu, ta apranga yra tokia, kad šiek tiek trauktų vyrų akis, tačiau nematome mes daugiau negu kokiame paplūdimyje ar dar kažkur“, - teigė G. Svilainis.

Jis sakė, kad bendrovė kaip tik sulaukia teigiamų reakcijų. „Kad kažkas, kaip sakote, negražiai elgiasi, mums apmaudu, kad Lietuvoje yra tokių, kurie kažką blogo tame įžvelgia“, - kalbėjo bendrovės atstovas, nurodęs, kad aprangomis patenkintos ir pačios merginos, kurių drabužiai – ne vulgarūs, o estetiški.

DELFI primena, kad 2004 metais Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba buvo gavusi skundą dėl „Krekenavos agrofirmos“ reklamos „Kai norisi mėsos...“, kurioje mėsos ir dešrų krūva neva buvo gretinama su nusirenginėjančia moterimi. Nors moterų ir vyrų lygių galimybių kontrolierė Aušrinė Burneikienė buvo paskyrusi 500 litų baudą Krekenavos agrofirmos komercijos direktoriaus pavaduotojui Valdui Šarūnui už lygių galimybių įstatymo pažeidimą, Vilniaus apygardos administracinis teismas baudą panaikino ir bylą nutraukė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (895)