Spalio 21-ąją slalomo treniruočių „Katekos taurė“ sezoną pabaigę autosporto mėgėjai praėjusį savaitgalį į Gustonių aerodromą susirinko dar kartą. Tiesa, šį kartą varžomasi buvo labiau savo malonumui, o ne dėl taškų. Nors į sezono uždarymo treniruotę dalyvių atvažiavo ne itin daug, tačiau aerodrome buvo galima išvysti greičiausius Panevėžio vairuotojus ir jau matytus galingus automobilius. Sekmadienio rytas šiluma nepasižymėjo, tačiau sezono uždarymo metu dalyvius ir žiūrovus karšta arbata, kava bei maistu vaišino kavinė „Pas Veltą“.

Šį kartą ASK „Ladasport“ dalyviams paruošė šiek tiek greitesnę trasą, tačiau jos konfigūracijoje buvo ir keletas lėtų apsisukimų, kuriuos ypač efektingai įveikdavo galine arba abiem ašimis varomų automobilių vairuotojai.

Sezono uždarymo varžybose, AWD klasėje nugalėjo Tadas Petronis, antras liko Gytis Vaitulionis, trečias- Nerijus Urbonavičius. Tiesa šie vyrai vairavo vieną ir tą patį, Gyčio Vaitulionio Subaru Impreza WRX STI.

Tadas Petronis triumfavo ir RWD klasėje. Vairuodamas savo BMW jis už nugaros paliko Mantą Petrovą ir Žilviną Rainį, taip pat vairavusius BMW automobilius.

Sezono uždarymo renginyje Tadas Petronis pademonstravo senai tokiose treniruotėse regėtą „Hat-trick“. Jis buvo greičiausias ir laisvojoje Sport klasėje, tad ant pirmosios vietos pakylos tądien žengė tris kartus.

FWD klasėje geriausiai pasirodė Mantas Keliačius su Škoda Octavia. Antroji vieta atiteko Nerijui Sargautui su Opel Tigra. Trečias klasėje buvo Kęstutis Špokauskas su Mitsubishi Colt.

Dar vienas Mitsubishi Colt automobilis į prizininkų gretas pateko jaunių klasėje. Šį automobilį vairavęs Gediminas Galiauskas iškovojo pirmą vietą. Antroji vieta atiteko Laurai Draugelytei su Renault Clio, trečia vieta- Gailei Žebrytei su Volkswagen Golf.

Moterų klasėje varžėsi trys merginos. Pirmąjį rezultatą pademonstravo Sandra Petrovienė su BMW. Beveik dviem sekundėmis nuo jos atsiliko, ir antrąją poziciją užsitikrino Rūta Nedzelskienė su Mitsubishi Colt. Trečią vietą pelnė Ugnė Žebrytė su VW Golf.

Renginio kulminacija tapo organizatorių paruošta staigmena visiems dalyviams. Buvo užvestas viso renginio metu atokiai pievoje stovėjęs senas Žiguliukas. Juo visiems dalyviams teko įveikti specialios konfigūracijos trasą. Tiesa, kad užduotis nepasirodytų per lengva ir Žiguliukas nesulūžtų, dalyviai trasą turėjo įveikti vairuodami viena ranka. Kitoje rankoje visos užduoties metu buvo privaloma laikyti vieną iš trasą žyminčių kūgelių. Iš pirmo žvilgsnio nesunki užduotis tapo rimtu išbandymu įsitikinus, kad pirmukas neturi vairo stiprintuvo mechanizmo. Deja Žiguliukas tempo ir staigių manevrų neatlaikė ir lūžus šarnyrui buvo priverstas sustoti.

Pirmuką greičiausiai trasoje vairavo Valdas Keliačius.  Antroje ir trečioje vietose atitinkamai likę Nerijus Urbonavičius ir Gytis Vaitulionis taip pat įrodė, kad geba vairuoti ne tik greitus, keturių varomųjų ratų automobilius, bet ir seną sovietinį palikimą.

Taigi, belieka padėkoti ASK „Ladasport“ prezidentui Daliui Draugeliui už iniciatyvą, idėjas ir begalinę kantrybę organizuojant slalomo treniruotes, kurių Panevėžio vairuotojams jau seniai trūko. Uždarę treniruočių sezoną, pabaigę nudėvėti vasarines padangas, ir jau montuodami žiemines Jums sakome: Iki pasimatymo žiemos sezone! Saugiai vairuokite miesto gatvėse bei užmiesčio keliuose ir...TEGYVUOJA AUTOSPORTAS!