Rugsėjo 3 d. (datos teisingos) stalą pristatė į namus. Tačiau stalas apdaužytas, pakuotė pažeista ir vėl suklijuota pigu.lt lipnia juostele, iš pakuotės byra pjuvenos.

Kol stalas neišpakuotas, norėjau susisiekti su Pigu.lt, tačiau svetainėje pateiktu telefono numeriu niekas neatsiliepia – „visi operatoriai užimti“.

Dabar neaišku, ką daryti su stalu – nekreipti dėmesio ir naudoti, ar bandyti grąžinti.

Pigu.lt internetinės parduotuvės komentaras:

Kokybė yra vienas svarbiausių parametrų, kuriais vadovaujamės savo veikloje bei bendradarbiaudami su transporto bendrovėmis, pristatančiomis mūsų pirkėjams prekes. Kiekvieną tokį, tikrai nemalonų atvejį analizuojame kartu su prekes pristatančiomis įmonėmis ir siekiame, kad jie nepasikartotų. Analizuosime ir šį atvejį bei, neabejoju, kad įmonė, pristatymo metu sugadinusi pirkėjo užsakymą, turės prisiimti atsakomybę.

Su klientu jau esame susisiekę – visi skambučiai mums fiksuojami, o pirkėjams, kurie negali mums prisiskambinti perskambiname, džiaugiamės jo supratingumu bei mūsų pasiūlytu situacijos sprendimu. Sutarėme su juo dar kartą susisiekti rytoj.

Taip pat, kad ir kaip stengtumėmės užtikrinti mūsų partnerių pristatomų prekių kokybę, labai prašome ir Jūsų, mūsų pirkėjų, būti atidžiais ir matant akivaizdžius pristatomos prekės pažeidimus, jos tiesiog nepriimti.

Dainius Liulys, Pigu.lt generalinis direktorius