Aplaužyta danga, vietomis išmuštos duobės, pro asfaltą aukštyn besistiebiančios žolės. Štai tokį sovietinį palikimą greta Panevėžio turime dabar. Žvelgiant iš kitos pusės, gerai, kad yra bent jau tokie aerodromai. Aukštaitijos sostinės žiniasklaidai garsiai kalbant apie nelegalius lenktynininkus miesto gatvėse, atsirado tokių, kas puse lūpų, tačiau vis vien prabilo apie alternatyvą. Ir ne tik prabilo, o ėmė ir padarė. Yra paklausa? Padarysim pasiūlą!

Entuziastų būrelis, puikiai pažįstantis benzino ir kaistančių stabdžių kvapą, į kraują įaugęs noras vairuoti ir, galiausiai, atgaivintas automobilių sporto klubas. Tai trys dalykai, kurie dabar Panevėžio vairuotojams leidžia užsiimti mėgstama veikla visiškai legaliai.

Jau kurį laiką greta Panevėžio rengiamos figūrinio vairavimo, žinomo slalomo pavadinimu, treniruotės. Savaitgalį įvyko jau trečioji. Šį kartą varžybos persikėlė iš Gustonių aerodromo, į Kūčių kaimą, šalia ištaigingo Bistrampolio dvaro.

Išbandyti savo vairavimo įgūdžių, kaip jau tapo įprasta, susirinko beveik keturiasdešimt vairuotojų. Jaunų ir pusamžių, merginų ir vaikinų. Nors dažniausiai treniruotėse apsilanko tie patys, jau matyti veidai, tačiau su kiekviena treniruote vis drąsiau prisijungia ir naujokai, kurie savo vairavimo sugebėjimais neretai nustebina.

Ši treniruotė, kaip ir ankstesnės, taip pat buvo suskirstyta į atskiras klases. FWD klasėje važiavo automobiliai priekine varančiąja ašimi, RWD- galine, AWD - abiem ašimis. Taip pat dalyviai galėjo registruotis ir į Laisvąją klasę, kur varančioji ašis reikšmės neturėjo. Kaip visada treniruotėse apsilanko ir merginos. Tiesa, jų gretos kol kas ne pačios didžiausios, tačiau konkuruoti tarpusavyje merginos ryžtasi.

Taigi, FWD klasėje pirmą vietą po trijų važiavimų, iš kurių du geriausi rezultatai buvo vedami į vieną bendrą, pirmą vietą iškovojo nuolatinis slalomo treniruočių dalyvis, ir ne kartą įvairiose kitokiose varžybose dalyvavęs Gytis Vaitulionis su Seat Leon. Antras liko Mitsubishi Colt vairavęs Kęstutis Špokauskas. Trečioji vieta atiteko dar visai neseniai prie treniruočių prisijungusiam Ignui Šiaučiūnui. Vaikinas šį kartą vairavo nebe mūsų jau matytą Toyota Celica, o Renault Clio.

RWD klasėje nugalėtoju tapo Mantas Petrovas su BMW, antroji pozicija galutinėje klasės rikiuotėje atiteko Dariui Jakštoniui su Mazda MX-5 kabrioletu. Trečias liko Mindaugas Draugelis su BMW.

AWD klasėje startavo penki automobiliai. Iš pradžių trasos kūgelius vartęs Paulius Sprindys, kuris vairavo Subaru Impreza, vėliau susikoncentravo, įveikė trasą be klaidų ir iškovojo pirmą vietą. Antras liko Tadas Petronis su visiems gerai pažįstama Audi. Trečią vietą pelnė Nerijus Urbonavičius su Mitsubishi Lancer Evo.

Laisvojoje klasėje Nerijui Urbonavičiui su Mitsubishi Lancer Evo sekėsi geriau. Čia jis išplėšė pirmą vietą. Trimis dešimtosiomis sekundės dalimis nuo jo atsiliko Tadas Petronis su Audi. Į trečią vietą prasibrovė RWD klasės nugalėtojas, BMW vairavęs Mantas Petrovas.

Moterų klasėje greičiausia Sandra Petrovienė su BMW. Antrąją vietą pelnė Mitsubishi Colt vairavusi Rūta Nedzelskienė. Trečioji vieta atiteko Inesai Gudavičei su Mazda MX-5. Beje, verta paminėti, kad moterų klasėje varžosi ir dvylikametė Laura Draugelytė. Renault Clio vairuojanti mergaitė kiekvienoje treniruotėje demonstruoja vis geresnius rezultatus ir konkurencingesnį tempą.

Taip pat apdovanoti ir daugiausia taškų klasėse po trijų treniruočių surinkę dalyviai.

Kita slalomo treniruotė bus surengta Panevėžio miesto gimtadienio metu Rugsėjo 7-9 dienomis. Dalyviai varžysis miesto centre, J. Urbšio gatvėje.

P.S. Ankstesniame mano straipsnyje pavadinimu „Žlugęs Panevėžio autosportas. Ar bus nauja pradžia?“ vienas komentatorius parašė pastebėjimą, dėl informacijos apie treniruočių vietą ir laiką stygių. Taigi, visa informaciją nuo šiol bus talpinama "LADASPORT" ASK Facebook paskyroje.