Prieš kelias dienas man teko, kaip kiekvienam normaliam piliečiui, apsilankyti degalinėje, kad įsipilčiau degalų. Šįkart nuvažiavau į Neste savitarnos degalinę.

Buvo taip karšta ir tvanku, kad net sunku išlipti iš mašinos. Bet galiausiai išlipau ir įdėjau pinigus, atidžiai nuspaudžiau visus pasirinkimus ir laukiau. Bet, kad ir kaip būtų gaila, nieko taip ir nesulaukiau, nebent dar aukštesnės oro temperatūros ir spiginančios saulės. Tad vėl nuėjau prie savitarnos aparato ir paspaudžiau pagalbos mygtuką. Atsiliepė žmogus, kuris patikino, jog viską patikrins ir turbūt tuos pinigus kompensuos, atiduodant degalus kitą dieną.

Taip ir buvo, jis paskambino, netgi sakė peržiūrėjęs video klipą, kur tikrai matė, kad degalų aš neįsipyliau, bet pinigų, sako, nekompensuos. Man tikrai pasidarė įdomu, ką dabar jie sumanė? O pasirodo, kad tuos degalus po manęs kažkaip įsipylė kitas žmogus ir čia jau ne jų problemos.

Kaip supratau, tai reiškia, kad jie niekuomet nesiruošė nieko kompensuoti, nes visuomet aparatas tuos degalus, kurių kažkas neįsipylė, atiduoda kitiems. Ar čia yra nors kiek teisybės? Pinigai sumokėti, o degalų - nėra? Juk kiekvienoje normalioje, savo piliečiais besirūpinančioje valstybėje, pinigus grąžintų ir dar su kaupu už įsivėlusią klaidą, pačiai teko įsitikint, bet atrodo, kad pas mus viskas vyksta kitaip. Žmones, ar nenorėtumėt išsigelbėt nuo tokių apgavysčių?

NesteOil degalinės komentaras:

NesteOil degalinės yra savitarnos degalinės, jose kainos yra mažesnės, bet, kad degalai pradėtų bėgti, reikia pačiam atlikti tam tikrus veiksmus, pagal ekrane pasirodančias instrukcijas.

Instrukcijos yra labai paprastos ir tik reikia laikytis jų sekos. Peržiūrėjus video įrašą matosi, kad klientas nesulaukė banknotų tikrinimo pabaigos ir paspaudė kolonėlės pasirinikimo mygtuką ir nuėjo prie degalų pylimo pistoleto. Kolonėlės mygtukų pasirinkimas užsidegė vėliau ir tuo pasinaudojo kitas klientas, pasirinkdamas kolonėlę savo pusėje. Taigi degalinės klaidos čia nebuvo.

Neste Oil degalinių klientų kiekvienas skundas yra registruojamas ir nagrinėjamas. Minėtu atveju klientui pinigai turėjo būti grąžinti. Darbuotojas, nagrinėjęs šį skundą, viršijo įgaliojimus ir situacija su juo aptarta.

Su klientu susisiekėme, sutarėme laiką ir vietą kur užpilsime degalų.

Audrius Miežys
Mažmeninės prekybos skyriaus vadovas