Savo kovinius automobilius surėmė daugiau nei dešimt greičiausių sportininkų, iš septynių šalių. Deja, bet finalų dieną nestartavo net keletas automobilių, kurie varžybų išvakarėse patyrė rimtus gedimus ar avarijas. Tačiau dėl to renginys skurdesnis netapo. Likę sportininkai demonstravo savo sugebėjimus, ir iš po variklių dangčio lauk besiveržiančius arklius.

Nors sinoptikai šeštadieniui žadėjo alinantį karštį, tačiau už debesų pasislėpusi saulė ir gaivus vėjas leido drifto fanams mėgautis įspūdingu renginiu. Dalyviai vienas po kito iš po ratų vertė dūmų kamuolius, o kai kurie šonu slysdavo tokiais greičiais, už kuriuos net važiuodamas autostrada ir tiesiai gautum solidžią baudą.

Kvalifikacijos metu „Lexus SC“ vairavęs Darius Balys šonu slydo važiuodamas 169km/h greičiu. Netrukus 181km/h greičiu tą patį padarė latvis Gvidas Elksnis. Varžybų teisėjai į tai atsižvelgė, ir žingsnis po žingsnio sportininkai artėjo finalo link. Deja, Kačerginės Nemuno žiedas daugeliui buvo negailestingas ir padarytų klaidų neatleido. Vos ne kiekvienam sportininkui tą savaitgalį teko pasivažinėti už trasos ribų, teisėjams iš trasos teko patraukti ne vieną nukritusį bamperį.

Susumavus trečiojo etapo rezultatus paaiškėjo, kad pirmoji vieta atiteko latviui Elviui Keziui su „Rover 75“ (tiesa iš „Rover 75“ ten likęs, matyt, tik kėbulas). Antroji vieta atiteko lietuvių garbę apgynusiam Izidoriui Paukščiui su „Nissan 200SX S14A“. Trečiąją vietą iškovojo Gvidas Elksnis, varavęs „BMW 328 Turbo“.