Antanas rašo, kad paskutinę rugsėjo savaitę Vilniaus Europos aikštėje esančiame SEB banko bankomate įnešė 1100 Lt. Aparatas sugedo operacijos metu. Ant ekrano pasirodė užrašas, kad reikia skambinti į kontaktų centrą. Ten DELFI skaitytojui patarė parašyti pretenziją vietoje. Antanas tikina taip ir padaręs - nurodęs, kokias kupiūras įnešė: keturias dviejų šimtų, dvi šimto ir penkias po dvidešimties litų kupiūras.

„Po kurio laiko susisiekė SEB banko pretenzijų skyriaus vadybininkė ir pasakė jog po inkasacijos gražins 900 Lt. O buvo 1100 Lt!. Jokio įrodymo neturiu - nei čekio iš to prakeikto bankomato, nei skaičiaus ant ekrano. Parašiau dar vieną pretenziją ir, kaip žadėjau, rašau DELFI, bei planuoju uždaryti sąskaitą SEB banke, kurio klientas esu nuo 1993. Ir, po šimts pypkių, atsidarysiu sąskaitą kokiame lietuviškame banke. Tikiuosi nesu toks vienas...“ - piktinosi Antanas.

SEB banko ryšių su žiniasklaida vadovas Arvydas Žilinskas DELFI sakė, kad konkretaus atvejo be susitarimo su klientu negali komentuoti, tačiau nurodė, kokia yra bendra tvarka.

Pasak jo, tokių atvejų, kai grynuosius pinigus priimantis bankomatas sugenda klientui įnešant pinigus, pasitaiko labai retai. Nutikus tokiai situacijai, klientas turi apie tai kuo greičiau pranešti bankui. Bankas apie gedimą praneša bankomatą prižiūrinčioms bendrovėms, kurių atstovai atvyksta į įvykio vietą, apžiūri ir inkasuoja bankomatą bei informuoja apie atliktus veiksmus banką. Bankas taip pat patikrina visą informaciją apie bankomate atliktas operacijas.

„Gavęs kliento pretenziją, bankas nedelsiant ją išnagrinėja, ir, jeigu kliento pateikta informacija apie bankomate likusius, tačiau į sąskaitą neįskaitytus pinigus, sutampa su banko turima informacija, pinigai yra iš karto grąžinami į kliento sąskaitą. Bankas privalo remtis tik faktine informacija ir tikrinti kiekvieno kliento pateikiamą informaciją, tokiu būdu siekiama apsisaugoti nuo piktnaudžiavimo ir tokių atvejų, kai, pavyzdžiui, klientas tiksliai negali pasakyti, kiek pinigų ir kokiomis kupiūromis jis įdėjo į bankomatą, kai šis sugedo. Jeigu klientas nesutinka su banko pateikiama informacija, bankas dar kartą nagrinėja tokį atvejį ir siekia nustatyti, kodėl banko turima informacija skiriasi nuo tos, kurią bankui pateikia klientas", - DELFI paaiškino A.Žilinskas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)