Atostogų rūšių būna daug ir įvairių, tačiau tikslas dažniausiai vienodas – būti nepavaldiems laikui, neskubėti, atgaivinti kūną ir sielą, pasisemti jėgų tolesniems gyvenimo įvykiams. Tiesa, įkvėpimą tolesniam gyvenimui suteikia ne bet kokios, o tik nepamirštamos atostogos, kuriose patiriame kažką naujo, atrandame gražių vietų, tobulėjame ir... kurias atsimename visą gyvenimą.

Taip nutiko ir man...

06:00 val. suskambo žadintuvas. Keista, rytais išlipti iš lovos man būna sunku, bet tas rytas – ypatingas, apgaubtas atostogų nuotaikos, todėl snaudulys „išgaravo“ vos atmerkus akis.

07:00 val. jau pajudėjome iš Vilniaus. O vėliau laiką užmiršome ir mėgavomės savo atostogomis.

Po truputį pasiekiame pirmąjį etapą – Lenkiją. Laiko negaištame, riedame pro miestus, kuriuose gausu bažnyčių, Klasicizmo, Baroko, Renesanso pastatų, prabangių parduotuvių ar tiesiog žaliuojančių laukų.

Antrasis etapas – Vokietija – įveiktas. Žavimės senais jaukiais miesteliais, architektūra, gamtovaizdžiu.

Ir galiausiai, pasiekiame savo tikslą – Prancūziją. Trumpai apžvelgsiu aplankytas vietas. Visų pirma, aplankėme 1889 metais pastatytą Eifelio bokštą. Naktį jis buvo apšviestas, todėl atrodė įspūdingai ir didingai, o pakilus aukštyn, atsivėrė nuostabi Prancūzijos panorama.

Luvro stiklinė piramidė tiesiog kvietė nusifotografuoti šalia jos, ypač dėl garsiosios legendos apie šėtoniškąjį skaičių - 666. Neva iš tiek stiklo lakštų yra pastatyta piramidė. Keliaujant gražiausia pasaulio gatve - Eliziejaus laukais – mėgavomės užsukdami į parduotuvėles, nesvarbu, kokiu tikslu -  palepinti save prancūziškomis bandelėmis, vynu ar nusipirkti garsiosios kosmetikos. Diena baigėsi aplankius Triumfo arką.

Turbūt ne veltui liaudies išmintis byloja, kad kiekviena pabaiga, tai nauja pradžia. Paskutinę dieną aplankėme Disneilendą, kuris suteikė naują pradžią. Išmokome vertinti tuos, kurie visada šalia. Sakoma, kad Disneilendas – tai vaikų svajonė. Galiu pridėti, kad suaugusiems jis – pamoka. Kiekvienas atrakcionas bei Volto Disnėjaus personažas – Miki Mauzas, Ančiukas Donaldas, Kapitonas Kablys ar Pinokis – suteikė mums labai daug emocijų, atostogas padarė išskirtines, visada išliksiančias mūsų atmintyje ir širdyje.

Apsilankiusi Vaiduoklių name, patyriau baimę, nors ir žinojau, kad viskas – netikra. Būtent pabaisos ir besivaidenančios žmogystos priminė, kad tokių pasitaiko ir gyvenime, tik kitokiu pavidalu. Supratau, kaip blogai gyvenime žmogui būti vienam, neturėti artimiausių žmonių ir bijoti pažvelgti į naują rytojų, nes ten gali tykoti sunkumas, panašus į „pabaisą“.

Alisos labirintas, klaidinantis savo takeliuose, parodė, kad gyvenimas dažnai atsiunčia išbandymų ar problemų, iš kurių ne visada randame kelią išeiti, bet... jei šalia turime artimų žmonių, draugų – galime linksmai ir su šypsena rasti išėjimą iš nesėkmių.

Didžiojo Perkūno kalno traukinys – lėkė neapsakomu greičiu. Kaip ir mūsų gyvenimas. Kartais nespėju apsižvalgyti, kai įkrentu į duobę, bet staiga iš jos išnyru. Ir kaip būtų baisu, jei būčiau viena, jei neturėčiau brangių žmonių, kurie tą nenumaldomą laiką paverčia vertingu.

Įkalintos gražuolės Pelenės pilis – ne tik pasaka. Gyvenime būti atskirtiems nuo visų taip pat labai sunku, todėl visada reikia vertinti tuos, kurie šalia.

Nežinau kodėl, tačiau traukinį, apžvelgiantį Disneilendą, pasirinkome pabaigai, galbūt todėl, kad patirti kažką patys jau buvome pavargę. Tačiau kaip gera buvo matyti aplankytas vietas ir žinoti, kad viską patyriau ne viena, kad šalia buvo artimieji, draugai. Tik Disneilendas išmokė nebijoti būti drąsiems, veržliems ir žaismingiems. Suprasti, kad gyvenimas kaip karuselė – tai aukštyn, tai žemyn, tačiau niekada nesustojantis. Kiekvieną situaciją reikia priimti kaip pamoką, dalelę gyvenimo. Ir nepamiršti tausoti savo artimiausių žmonių.

Grįždami namo buvome labai laimingi, išmokę vertinti vienas kitą. Tik vaikų svajonė, kurią patyrėme, įkvėpė mus tolesniam gyvenimui. Štai, kokios turiningos ir daug suteikusios buvo mano atostogos.

Kokie dalykai būtini nepamirštamoms atostogoms? Rašykite apie savo nepamirštamas atostogas, kokie dalykai buvo svarbiausi ir laimėkite savaitgalį dviems SPA viešbutyje „Belvilis“. Konkurso sąlygas rasite čia.